تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهر تائید روسیه بر موفقیت اقدامات ایران علیه تروریسم

وزارت خارجه روسیه موفقیت‌های ایران در راستای مقابله با تامین مالی گروه‌های تروریستی را موفقیت‌آمیز خواند.

به گزارش شمانیوز:  دیمیتری فئوکتیستوف معاون دپارتمان چالش‌ها و تهدیدات جدید وزارت امور خارجه روسیه گفت: آمریکا درباره فعالیت‌های گروه طراح تدابیر مالی در راستای مبارزه با پولشویی با وجود پیشرفت تهران در مساله مبارزه با تامین مالی گروه‌های تروریستی، سیاسی کاری می‌کند.

وی افزود: طبق ارزیابی روسیه و اکثریت اعضای هیات، ایرانی‌ها طی چهار ماه اخیر در راستای کاربرد سیستم ملی مبارزه با پولشویی و مقابله با تامین مالی گروه‌های تروریستی مطابق با استانداردهای بین‌المللی به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته‌اند.

این مقام روس خاطرنشان کرد: ایران باید این برنامه موفق را تا پایان ژانویه سال آینده به انجام برساند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهر تائید روسیه بر موفقیت اقدامات ایران علیه تروریسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..