تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Shazam Encore 8.1.2 برای اندروید ؛ آهنگ را با ضبط قسمتی از آن پیدا کنید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بارها اتفاق افتاده است که یک موسیقی را در تاکسی و یا رادیو و تلویزیون می شنوید و می‌خواهید آن را داشته باشید اما نام خواننده و آهنگ را نمی‌دانید، اما اکنون با استفاده از نرم‌افزاری که به شما معرفی می‌کنیم دیگر این مشکل را نخواهید داشت.


دانلود Shazam Encore 7.1.0-160923 – یافتن خواننده موزیک اندروید!
Shazam Encore  نرم افزاری است که توانایی تشخیص موزیک پخش‌شده را دارد. به‌وسیله این برنامه می‌توانید خواننده و آلبوم موزیک‌های پخش‌شده را شناسایی کنید، کافی است برنامه را اجرا نموده و اجازه دهید که چند ثانیه به موسیقی مورد نظر گوش دهد، سپس برنامه به جست‌وجوی منبع اطلاعاتی  خود در اینترنت پرداخته و اطلاعات موجود را استخراج می‌کند.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Shazam Encore :

دارا بودن دیتابیسی فوق العاده قوی با پشتیبانی از آهنگ های ایرانی محیط کاربری بسیار اسان و بدون هیچگونه ابهام و پیچیدگی امکان وصل شدن به Rdio برای ایجاد یک لیست پحش از موزیک ها امکان مشاهده ی موزیک ویدئوها از طریق شبکه ی یوتیوب به اشتراک گذاری آسان موزیک های پیدا شده ی کاربر

این نرم افزار در گوگل پلی امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را دریافت کرده است و تا کنون حدود 1 میلیون بار دانلود شده است.

در ادامه نسخه اندروید این نرم افزار را دانلود کنید.

تصاویری از  محیط برنامه

 
 

دانلود Shazam Encore 7.1.0-160923 – یافتن خواننده موزیک اندروید!  دانلود Shazam Encore 7.1.0-160923 – یافتن خواننده موزیک اندروید!دانلود Shazam Encore 7.1.0-160923 – یافتن خواننده موزیک اندروید!
دانلود Shazam Encore 7.1.0-160923 – یافتن خواننده موزیک اندروید!دانلود Shazam Encore 7.1.0-160923 – یافتن خواننده موزیک اندروید!دانلود Shazam Encore 7.1.0-160923 – یافتن خواننده موزیک اندروید!

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Shazam Encore 8.1.2 برای اندروید ؛ آهنگ را با ضبط قسمتی از آن پیدا کنید
دانلود برای اندروید

حجم: 25.24 مگابايت

نسخه : 8.1.2

نوع فایل: apk


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Shazam Encore 8.1.2 برای اندروید ؛ آهنگ را با ضبط قسمتی از آن پیدا کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..