تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلایی که "ادویه زامبی" سر زن &#

بلایی که به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن جوانی ساعت 2 صبح در پارک کمبریج کف زمین نشسته بود و از خودش صداهای عجیب و ترسناکی در می آورد. رهگذری که در حال عبور بود از آنجا بود از این صحنه دلهره آور فیلمبرداری کرد و آن را به اشتراک گذاشت.

علت وضعیت ترسناک و در عین حال اسفناکی که این زن به آن دچار شده بود مصرف مواد مخدری به نام ادویه زامبی است. این ماده مخدر، تأثیرات مخربی روی مصرف‌کنندگان دارد؛ از حالت چهره و صدا گرفته تا حرکات آنها که تا حد بسیاری آنها را شبیه  مردگان متحرک  در فیلم‌های ترسناک می‎کند.

مردی که این فیلم را تهیه کرده است در این باره می‎گوید: این حالات به خاطر خاصیت روانگردان کانابینوئیدهایی است که در این ماده مخدر وجود دارد. چنین افرادی به کمک نیاز دارند تا به زندگی طبیعی خود بازگردند.

انتهای پیام/

مواد مخدری که انسان را به زامبی تبدیل می کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلایی که "ادویه زامبی" سر زن &#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..