تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۲ درصد ناوگان تاکسیرانی ارومیه فرسوده است/ ناوگان تاکسیرانی مجهز به تاکسی متر می شود

ساعت: 11:36 منتشر شده در مورخ: 1396/06/25 شناسه خبر: 1193900

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر ۲۲ درصد ناوگان تاکسیرانی شهری فرسوده بوده و نسبت به نوسازی کامل آن اقدام شده است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،فخرالدین معصوم زاده در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: کل ناوگان تاکسیرانی ارومیه ۵ هزار و ۱۲۸ دستگاه است که از این تعداد ۱۷۰۰ دستگاه فرسوده بوده و تاکنون ۵۷۰ دستگاه نوسازی شده است.

وی افزود: با تـوجه به فرصـت باقی مانده تسهیلات ویژه تا پایان شهریور ۹۶ ، رانندگان تاکسی فرسوده که تا به حال اقدامی نکرده اند، سریعاً جهت ثبت نام در سامانه نوسـازی از طریق دفاتر پیشخوان دولـت اقـدام کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه، بیان کرد: با توجه به اینکه این طرح چندین مرحله تمدید شده، در صدد انجام رایزنی های لازم با اتحادیه تاکسیرانی کشور در خصوص تمدید دوباره این طرح هستیم.

وی، تاکید کرد: رانندگانی که در این طرح ثبت نام نکنند اجازه تردد به تاکسی های آنها در سطح شهرداده نمی شود و در صورت تردد توسط پلیس راهوراعمال قانون می شوند.

وی، گفت: تعویض ناوگان شهری تا سال ۸۳ اجباری بوده اما در شهر ارومیه تا سال ۸۶ این کار انجام شده و از پیشتازان در نوسازان ناوگان تاکسیرانی در کشور هستیم.

معصوم زاده، افزود: در صورت عدم مراجعه و ثبت نام، عواقب بعدی به عهده راننده می باشد.

وی، در خصوص ساماندهعی خودرو های شخصی در سطح شهر ادامه داد: خودروهای شخصی در سطح شهر ساماندهی شده و برخی از آن ها با پلاک مشخص مشغول فعالیت بوده و بخش دیگر در آژانس های  مسافربری فعالیت می کنند.

وی، بزرگترین دغدغه تاکسیرانی را مقابله با خودروهای شخصی غیرمجاز خواند و تصریح کرد: در حال حاضر در صورت مشاهده خودروهای شخصی مسافرکش غیر مجاز، آنان جریمه می‌شوند اما این کافی نیست و برای جلوگیری از این کار در حال پیگیری طرحی هستیم که طبق آن باید این خودروها به پارکینگ منتقل شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه، با تشریح جزئیات این مسئله گفت: برخی خودروهای مسافرکش متعلق به ارومیه نبوده و از شهرهای اطراف همچون نقده، سلماس و یا خوی هستند که صبح به ارومیه آمده و بعد از اتمام کار، شبانه به شهر خود بر‌می‌گردند.

وی، در خصوص مجهز شدن ناوگان تاکسیرانی به تاکسی متر گفت: در حال انجام جلسات و تشکیل کارگروه های مختلف می باشیم و از ماه آینده نسبت به مجهز نمودن ناوگان تاکسیرانی به تاکسی متر و جی پی اس اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۲ درصد ناوگان تاکسیرانی ارومیه فرسوده است/ ناوگان تاکسیرانی مجهز به تاکسی متر می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..