تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچکدام از سخنرانی ها و گردهمایی ها برای دریاچه ارومیه کارساز نبوده است

ساعت: 11:35 منتشر شده در مورخ: 1396/06/25 شناسه خبر: 1193858

قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچکدام از سخنرانی ها و گردهمایی ها برای دریاچه ارومیه کارساز نبوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگار ائل در تشریح آخرین وضعیت دریاچه ارومیه، اظهار کرد: رنگ دریاچه سفید شده است، همه جا نمکزار است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت نگین فیروزه آذربایجان اصلاً خوب نیست، گفت: ما وضعیت را بحرانی می دانیم و اگر نگاهی نیز به آمارها بکنیم خواهیم دید، حدود ۲۰ سانتیمتر سطح آب دریاچه نسبت به سال ۹۲ پایین آمده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقداماتی که هیچ سودی برای دریاچه ارومیه ندارد، تصریح کرد: این همه سخنرانی، گردهمایی و همایش و ... هیچ کدام کارساز نبوده اند.

وی در پایان گفت: در انتظار باران های پاییزی برای بهبود وضعیت دریاچه هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچکدام از سخنرانی ها و گردهمایی ها برای دریاچه ارومیه کارساز نبوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..