تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از پافشاری روی فتح اللهی تا حمایت لسانی از الموسوی / آیا فضا به سمت لابی با طیف اقلیت می رود؟

ساعت: 11:30 منتشر شده در مورخ: 1396/06/25 شناسه خبر: 1193815

رئیس شورای شهر تبریز که یکی از طرفداران پر و پا قرص فتح اللهی برای شهردار شدن در تبریز است؛ این روزها حمایت از الموسوی را در دستور کار مواضع خود قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ائل، شکور اکبرنژاد، رئیس شورای شهر تبریز که یکی از طرفداران پر و پا قرص فتح اللهی برای شهردار شدن در تبریز است؛ این روزها سعی می کند تا با سرپوش قرار دادن به اختلاف بین اعضای شورا، فضا را صمیمی جلوه دهد.

ملامت های دیروز و حمایت های امروز

وی در اظهار نظرات خود با بیان اینکه همه ۱۳ عضو شورا همکاری صمیمانه دارند؛ بر اهمیت انتخاب شهردار با اکثریت قاطع تاکید می کند و این در حالی است که هنوز بین ۸ نفر اعضای لیست امید نیز تعدد آرا به چشم می خورد؛ موضوعی که باعث شده تاکنون شهر اولین ها در دوره پنجم شورا بدون شهردار بماند.

اکبرنژاد در حالی حمایت خود از الموسوی برای شهرداری تبریز را تایید می کند که تا چندی پیش بعلت مطرح کردن نام فتح اللهی و پافشاری بر روی این مدیر اصلاح طلب، از سوی هم طیف های سیاسی خود مورد ملامت قرار می گرفت.

وی در تشریح مواضع خود می گوید: به دنبال این هستیم علاوه بر اجماع ۸ نفره لیست امید، تلاش کنیم همه ۱۳ نفر روی یک گزینه نهایی به توافق برسیم و هرچه شهردار با آرای بیشتری انتخاب شود؛ تاثیرات خوبی را نیز در دراز مدت خواهد داشت.

اما این تمام ماجرا نیست؛ چرا که به نظر می رسد هنوز بین ۸ نفر لیست امید نیز به اتفاق نظر روی الموسوی نرسیدند و حتی اکبرنژاد نیز نیم نگاهی به شهردار ایده آل خود یعنی فتح اللهی دارد.

از تقابل شهین باهر و الموسوی تا چهره ای پشت پرده به نام فتح اللهی

از آنجایی که طیف مقابل احتمالا روی ایرج شهین باهر برای شهردار شدن نظر دارند؛ این احتمال می رود که در روزهای آینده شاهد مذاکرات بین دو طیف اقلیت و اکثریت باشیم.

البته یه ظن دیگرذ در این ماجرا می رود و اینکه اعلام حمایت اکبرنژاد از الموسوی می تواند صوری باشد تا زمینه را برای اقناع طیف اقلیت جهت رای دادن به فتح اللهی فراهم کند و با لغزش احتمالی دو عضو دیگر لیست امید به سمت فتح اللهی، آقای رئیس شورا به خواسته خود برسد.

در حالی که طیف اصلاح طلب شورا می تواند با ۸ رای، گزینه دلخواه خود را به کرسی بنشاند؛ اما این تعلل حکایت از همین پشت صحنه های مرموز دارد که باید منتظر روزهای آتی جهت شفاف شدن ماجرا شد.

تا بدین لحظه شانس گزینه هایی چون الموسوی و شهین باهر بیشتر از بقیه است و اغلب رایزنی و لابی ها حول این دو چهره است و بقیه افراد همچون شهرتی فر، مولوی و سلیمان پور از شانس کمتری نسبت به این دو برخوردارند اما نباید از فتح اللهی که گزینه اصلی اکبرنژاد است؛ غافل شد.

با توجه به اظهارات اعضای شورا، اضافه شدن گزینه های جدید برای مدیریت شهرداری تبریز تا بدین لحظه بعید به نظر می رسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از پافشاری روی فتح اللهی تا حمایت لسانی از الموسوی / آیا فضا به سمت لابی با طیف اقلیت می رود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..