تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برکناری منصوریان قطعی است

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به باخت تیم فوتبال استقلال در هفته ششم رقابت های لیگ برتر به همین منظور اعضای هیئت مدیره استقلال درصدد هستند تا با تشکیل نشست درباره وضعیت نیمکت استقلال تصمیم هایی را اتخاذ کنند .

طبق اعلام یکی از منابع آگاه نزدیک به باشگاه استقلال برکناری منصوریان قطعی است و در نشست امروز تصمیم مهمی درباره این موضوع گرفته می شود .

به این ترتیب رفتن آقای سرمربی از روی نیمکت استقلالی ها قطعی خواهد بود و به نظر برخی اعضا گزینه هایی را نیز برای حضور روی نیمکت استقلال در جلسه امروز اعلام می کنند .

از طرفی در این باره با زمانی یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال گفتگو کردیم که این عضو نه تنها مصاحبه ای را پیرامون برکناری منصوریان انجام نداد بلکه مصاحبه اش در یکی از خبرگزاری ها را  تکذیب کرد .

بیشتر بخوانیم آقاى ١٤٠٠ ميرود يا باز هم وعده هاى جديد می دهد؟ احتمال استعفاى منصوريان قوت گرفت!

انتهای پیام/

سرمربی جدید روی نیمکت استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برکناری منصوریان قطعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..