تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام بیش از ۱۹۰ هزار نفر در دانشگاه علمی کاربردی/ آغاز به موقع کلاس‌های درس این دانشگاه

ثبت نام بیش از ۱۹۰ هزار نفر در دانشگاه علمی کاربردی / آغاز به موقع کلاس های درس دانشگاه علمی کاربردیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد حسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی صبح امروز در نشست خبری که در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز اول تحصیل دانشگاه علمی کاربردی است. در دوره های گذشته تقویم دانشگاهی دانشجویان جدید الورود به درستی اجرا نمی شد اما امسال بنا شده که سال تحصیلی بر اساس چارت زمانی باشد.

وی بیان کرد: پذیرش در کاردانی و کارشناسی در اوایل مرداد ماه انجام شد و اواسط هفته نتایج دوره های کاردانی و کارشناسی اعلام می شود.

امید افزود: تعداد ثبت نام کنندگان در دانشکاه جامع ۱۹۰ هزار و ۱۶۰ نفر است که از این تعداد ۱۱۶ هزار ۵۷۶ نفر برای مقطع کاردانی ۷۳ هزار و ۵۸۴ است و تعداد کد رشته محل های دانشگاه کاهش پیدا کرده است.

 وی ادامه داد:در حال حاضر ۸۴۲ مرکز علمی کاربردی فعال هستند و برای سال تحصیلی جدید دانشجو جذب می کنند.

انتهای پیام/

توضیحات رئیس دانشگاه علمی کاربردی در مورد ثبت نام‌های این دانشگاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام بیش از ۱۹۰ هزار نفر در دانشگاه علمی کاربردی/ آغاز به موقع کلاس‌های درس این دانشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..