تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای رشته‌های پر تقاضا

شاهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

چگونگی‌ تکمیل ظرفیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد/ اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای رشته‌های پر تقاضاامیررضا‌  شاهانی، رئیس سنجش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بر اساس دستورالعملی‌ که شورای گسترش وزارت علوم به دانشگاه آزاد در خصوص تکمیل ظرفیت‌ تحصیلات تکمیلی‌ در رشته‌های مختلف این کار صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه رشته‌های پر تقاضا‌ و مراکز دانشگاهی خاص خیلی سریع ظرفیتشان‌ پر می‌شود، با این حساب اعلام تکمیل‌ ظرفیت‌ در مقطع‌ تحصیلات تکمیلی نیز برای این رشته‌ها در نظر گرفته شده است.

 رئیس سنجش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در خصوص تکمیل ظرفیت دکترا‌ نتایج نهایی اعلام می‌شود و برای مقطع کارشناسی ارشد نیز باید ظرفیت صندلی‌های خالی بررسی‌ شود.

 وی یادآور شد: افرادی که برای تکمیل ظرفیت‌ علاقمند به ثبت‌نام بوده می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای رشته‌های پر تقاضا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..