تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرمندی که نان‌های واقعی را به لامپ تبدیل می‌کند

۵۹۹۷۱۲

۳۳۳  بازدید

هنرمند ژاپنی یوکیکو موریتو، با استفاده از نان لامپ‌های دیواری و رومیزی می‌سازد. بله، همان خوراکی پخته شده که از خوردنش لذت می‌بریم برای روشن کردن خانه به کار می‌رود.

برترین ها: پیشرفت در تکنولوژی روشنایی چراغ‌های رومیزی معمولی به چیزی از گذشته تبدیل کرده است. لامپ‌های روشن‌تر با طول عمر بیشتر و حمل راحت‌تر این معنی را می‌دهد که طراحی لامپ و وسایل روشنایی توسط این قیود محدود نمی‌شود و می‌تواند در جاهای مختلفی مثل تخم مرغ شکسته، توهم‌های بصری و ستاره دریایی اتفاق بیفتد. اما جالب‌تر از همه، هنرمند ژاپنی یوکیکو موریتو، با استفاده از نان لامپ‌های دیواری و رومیزی می‌سازد. بله، همان خوراکی پخته شده که از خوردنش لذت می‌بریم برای روشن کردن خانه به کار می‌رود.

این لامپ‌ها از قطعه‌های نان واقعی ساخته شده اند. موریتا ۱۰ سال است برای این پروژه تلاش می‌کند. لامپ‌های موریتا خوشمزه به نظر می‌رسند. او بااستفاده از موادی که شامل آرد نان، مخمر، لامپ ال‌ای دی و باتری (هم چنین برخی مواد سری) می‌شود می‌تواند آن‌ها را بسازد. یک لایه رزین هم از بافت نان محافظت می‌کند.

هنرمندی که نان‌های واقعی را به لامپ تبدیل می‌کند  هنرمندی که نان‌های واقعی را به لامپ تبدیل می‌کند  هنرمندی که نان‌های واقعی را به لامپ تبدیل می‌کند  هنرمندی که نان‌های واقعی را به لامپ تبدیل می‌کند  هنرمندی که نان‌های واقعی را به لامپ تبدیل می‌کند  هنرمندی که نان‌های واقعی را به لامپ تبدیل می‌کند  هنرمندی که نان‌های واقعی را به لامپ تبدیل می‌کند  هنرمندی که نان‌های واقعی را به لامپ تبدیل می‌کند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرمندی که نان‌های واقعی را به لامپ تبدیل می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..