تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد میلیاردی آستان قدس رضوی از کبوترها!+فیلم

درآمد میلیاردی آستان قدس رضوی از کبوترها!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه وهابی فارسی زبان در راستای سیاست‌های وهابیت و آل سعود به تخریب تشیع و اختلاف افکنی میان شیعیان و اهل سنت مشغول هستند.

این شبکه‌ها در راستای بدبین کردن اهل سنت به شیعیان بارها دروغ‌های زیادی نسبت به اعتقادات شیعیان مطرح کرده‌اند. این بار یکی از این شبکه‌ها دروغ‌های شاخداری را به تولیت آستان مقدس رضوی نسبت داد. دروغ‌های نسبت داده شده به حدی وقیحانه بود که موجب شگفتی هر بیننده‌ای می‌شود.

این شبکه ادعا کرد تولیت آستان مقدس رضوی در نیمه‌های شب، به دور از چشم مردم و با فریب آنها اقدام به جمع آوری گندم‌های کبوتران حرم رضوی می‌کند و از این راه میلیاردها تومان در آمد کسب می‌کند. این ادعای مضحک درحالیست که حرم رضوی به طور شبانه روزی باز است و چیزی از چشم مردم مخفی نمی‌ماند.

منبع:جام نیوز

انتهای پیام/

ماجرای درآمد میلیاردی آستان قدس رضوی از کبوترها چه بود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد میلیاردی آستان قدس رضوی از کبوترها!+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..