تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازخوانی اولین رمان دفاع مقدس در «کتاب شب» رادیو تهران

بازخوانی اولین رمان دفاع مقدس در «کتاب شب» رادیو تهرانبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «کتاب شب» رادیو تهران در آستانه سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، طی هفت شب با روایت رمان «نخل‌های بی سر» اثر قاسمعلی فراست به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود.

رمان «‌نخل‌های بی سر» را محمدباقر رضایی تنظیم رادیویی کرده است و بهروز رضوی آن را از امشب (25 شهریور) تا جمعه (31 شهریور) برای مخاطبان روایت می‌کند.

«نخل‌های بی سر»، اولین رمان دفاع مقدس محسوب می‌شود که نویسنده‌اش آن را در سن 23 سالگی نوشته و سال 1367 در انتشارات امیرکبیر به چاپ رسانده است.

رضایی درباره دلیل انتخاب این اثر گفت: «نخل‌های بی‌سر» هنوز هم در میان معدود رمان‌هایی که درباره جنگ تحمیلی نوشته شده، یکی از صادق‌ترین آنهاست؛ دلیلش این است که نویسنده‌اش به آنچه که گفته و نوشته، معتقد بوده و از رهگذر همین اعتقاد، رمانی مستند از وقایع جنگ و مسائل حاشیه‌ای آن نوشته است. رمانی که می‌تواند در بخشی از ادبیات دفاع‌مقدس، جایگاهی به خود اختصاص دهد.

شایان ذکر است؛ برنامه «کتاب شب» تولید گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که هرشب ساعت 23:30 پخش می شود.

انتهای پیام/

بازخوانی رمان «نخل‌های بی سر» در یک برنامه رادیویی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازخوانی اولین رمان دفاع مقدس در «کتاب شب» رادیو تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..