تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردناک ترین عکس از حادثه کشتار مسلمانان میانمار

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید بتوان عکسی را که در آن یک مادر مسلمان میانماری در حالی که پسر 40 روزه غرق شده اش را به آسمان بلند کرده و مشغول گریه و شیون برای فرزندش است، به عنوان دردناک ترین عکس از فاجعه این روزهای کشور میانمار به حساب آورد. این نوزاد در اثر واژگونی یک قایق که حامل دهها تن از مسلمانان روهینگیا در مرز آبی میانمار با بنگلادش در منطقه " تکناف " غرق شد.

دردناک ترین عکس از حادثه کشتار مسلمانان میانمار

دردناک ترین عکس از حادثه کشتار مسلمانان میانمار

از آغاز بحران در میانمار و قتل عام مسلمانان در این کشور گفته می شود  تاکنون حدود 1000 نفر جان خود را از دست داده اند. حدود 88 نفر از  قربانیان کسانی بوده اند که در رودخانه " نف " غرق شده اند. همچنین تاکنون بیش از 380 هزار نفر از مسلمانان میانماری به بنگلادش فرار کرده اند. این در حالی است که با وجود کشتار بیرحمانه مسلمانان روهینگیا در میانمار، آنگ سان سوچی" برنده جایزه صلح نوبل  و  و مدافع حقوق بشر  اهل میانمار  از محکوم کردن این کشتار امتناع ورزیده  است. سکوت وی موجب واکنش بسیاری از رهبران جهان و همچنان نامزدها های پیشین جایزه صلح نوبل  و برنده سال 2014  آن " ملالا یوسف زی " شده است. آنها از سوچی خواستند تا از  کشتار مسلمانان میانمار جلوگیر کند.

دردناک ترین عکس از حادثه کشتار مسلمانان میانمار

پلیس و ارتش  میانمار  در پشت این کشتار فجیع مسلمانان  هستند. بنا به گفته یکی از مردان روهینگیایی، روستای آنها شش روز متوالی مورد حمله پلیس و ارتش میانمار قرار گرفت. " عبدل گوفار " در این خصوص گفت: " هنگامی که پلیس و ارتش میانمار روستای ما را مورد محاصره قرار دادند و با راکت شروع به بمباران کردند ما چاره ای جز فرار نداشتیم."

 گفتنی است؛ سه هفته کشتار هولناک مسلمانان در میانمار واکنش مقامات سازمان ملل را نیز در پی داشت. آنها از دولت میانمار خواستند تا فورا به این کشتارها  که بنا به گفته آنها نوعی پاکسازی قومیتی محسوب می شود پایان دهند.

دردناک ترین عکس از حادثه کشتار مسلمانان میانمار

 انتهای پیام/

عکسی تاثر برانگیز از کشتار مسلمانان میانمار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردناک ترین عکس از حادثه کشتار مسلمانان میانمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..