تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردی که شاگردان قلعه نویی ثبت کردند

۵۹۹۵۸۹

۷۲۰۷  بازدید

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته ششم رقابت های لیگ برتر با ۶ گل استقلال خوزستان را شکست داد.

وب سایت نود: ذوب آهن در این فصل بازی های هجومی ارائه کرده و میانگین ۲ گل در هر بازی را ثبت کرده است. شاگردان قلعه نویی با ۶ گلی که در برابر استقلال خوزستان به ثمر رساندند، رکورد جدیدی را ثبت کردند. این تیم اصفهانی تا پایان هفته ششم لیگ برتر موفق به زدن ۱۲ گل شده که رکورد جدیدی برای این تیم به حساب می آید.

ذوب آهن جز تیم هایی به حساب می آید که در تمامی ادوار لیگ برتر حضور داشته، در اکثر فصل های گذشته خط حمله خوبی داشته و در لیگ های سوم و نهم تا پایان هفته ششم توانسته بود ۱۱ بار دروازه حریفان را باز کند که بهترین عملکرد این تیم بود. اما شاگردان امیر قلعه نویی در حالیکه تا پایان هفته پنجم ۶ گل به ثمر رسانده بودند، در دیدار هفته ششم برابر استقلال خوزستان در یک بازی برتر و پرگل ۶ بار دروازه حریف را باز کردند تا ضمن کسب یک پیروزی ارزشمند، شمار گل های زده خود را به عدد ۱۲ رسانده و رکورد جدیدی را برای ذوب آهن در تاریخ لیگ برتر ثبت کنند.

البته ذوب آهن در برخی فصل ها هم عملکرد ضعیفی در گلزنی داشته و تا پایان هفته ششم برخی فصلها فقط ۴ گل زده داشته اند، اما در اکثر فصلها این تیم بازی های هجومی را به نمایش گذاشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردی که شاگردان قلعه نویی ثبت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..