تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام یک استقلالی از منصوریان

۵۹۹۵۷۴

۱۰۰۷۱  بازدید

ارسلان مطهری باز هم در گل تیمش به استقلال نقش داشت تا همچنان در زمین مسابقه انتقام تصمیم فصل قبل را از منصوریان را بگیرد.

وبسایت نود: شاگرد محبوب منصوریان حالا دو سالی است که بلای جانش شده. ارسلان مطهری زمانی که در نفت تهران زیر نظر علیرضا منصوریان حضور داشت، از محبوب‌ترین بازیکنان سرمربی‌اش بود. ارسلان مهاجم شش دانگی بود و هر از گاهی هم با مصاحبه‌هایش راجع به استقلال دل هواداران این تیم را به دست می‌آورد. ولی در یک مقطع از فصل که بی‌پولی صدای نفتی‌ها را درآورده بود، ارسلان تیم را رها کرد و به شهرش برگشت. از قضا در انتهای همان فصل هم منصوریان به نیمکت استقلال رسید و انتقام این حرکت را از مطهری گرفت. منصوریان با حضور در استقلال ترجیح داد علی قربانی را از نفت به استقلال بیاورد و مصاحبه‌های ارسلان هم منصوریان را از این تصمیم منصرف نکرده بود. 

اما ارسلان در زمین مسابقه انتقام سختی از منصوریان گرفت. در اولین دیدار فصل قبل، مطهری به استقلال و منصوریان رسید. نفت تهران در آزادی موفق شد با تک گل مطهری، استقلال را در خانه متوقف کند. استقلال بعد از آن مسابقه هم تا چند هفته نتایج خوبی نمی‌گرفت تا انتقادها به منصوریان بابت خریدهای ناکامش شروع شود. ارسلان هم با گلی که به استقلال زده بود، تاثیر زیادی در این انتقادات داشت.

حالا در شروع لیگ جدید، درست جایی که منصوریان برای بقا روی نیمکت استقلال نیاز به برد داشت، ارسلان دوباره زهرش را ریخت. مطهری در بازی امشب مقابل استقلال فرصت‌های خوبی برای گل زدن داشت که یکی پس از دیگری از دست می‌داد. ولی در آخرین حمله پارس، موفق شد با رد شدن از روزبه چشمی، یک پنالتی از حسینی بگیرد. پنالتی‌ای که تبدیل به گل شد تا تاثیر مستقیمی در گل خورده استقلال داشته باشد. ارسلان در حالی باز هم در باز کردن دروازه استقلال تاثیرگذار بود که مهاجمان استقلال روزهای بدون گل زده‌ای را سپری می‌کنند. استقلال در شش دیدار اخیرش در لیگ برتر فقط یک گل زده که آن هم توسط مهاجم تیم نبود. حالا منصوریان در روزهایی که شاید به خاطر گل نزدن مهاجمان استقلال از نیمکت تیم محبوبش فاصله بگیرد، شاهد نمایش خوب مطهری مقابل استقلال است. رابطه مطهری با منصوریان، از روزهای شیرین شاگرد و استاد، به روزهای تلخ قاتل استقلال تغییر کرده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام یک استقلالی از منصوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..