تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اثر مثبت اردوهای دانش‌آوزی در رشد اجتماعی دانش آموزان

اثر مثبت اردوهای دانش‌آوزی در رشد اجتماعی دانش آموزانعلی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی عنوان کرد: تدوین آیین نامه اردوهای دانش آموزی و اجرایی کردن آن در حوزه کاری سازمان دانش آموزی است و باید این موضوع و علل این حادثه بررسی شود.

وی افزود: ازابتدای تابستان با تعداد بسیار زیاد دانش آموزان، جشنواره‌ها، مسابقات و اردوهای بسیاری را برگزار کردیم و خوشبختانه مشکلی وجود نداشت و با وجود یک حادثه نمی توان تمامی اردوهای دانش آموزی را زیر سوال برد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: اردو یکی از کارکردهای خوب آموزش و پرورش برای تربیت اجتماعی و رشد دانش آموزان است و نمی توان اردوها را محدود به سفرهای درون شهری کرد و ضوابط و مقررات باید به گونه ای باشد که هر نوع اردویی با ایمنی کامل برگزارشود.

زرافشان تصریح کرد: باید بیشتر در مراقبت‌های مربوط به اردوهای دانش آموزی توجه شود و بازنگری در آیین نامه نیز ضروری است اما محدودیت در برگزاری اردوهای دانش آموزی اقدامی چندان مناسبی به نظر نمی رسد و باید بر ایمنی مدارس، مراقبت ها و تعداد معلمان راهنمای همراه توجه شود.

انتهای پیام/

اهمیت اردوهای دانش آموزی در رشد اجتماعی دانش آموز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اثر مثبت اردوهای دانش‌آوزی در رشد اجتماعی دانش آموزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..