تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبور 2 موج بارشی از کشور/باران در مناطقی از شمال و جنوب می‌بارد

امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: موج بارشی جدیدی،  امروز بخشهایی از جنوب کشور و منطقه زاگرس را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینیها، عصر امروز و شنبه در دامنه‌های جنوبی زاگرس، بخشهایی از استانهای فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و خوزستان رشد ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی به‌وقوع می‌پیوندد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: بارشها طی روز یکشنبه هم در مناطق ذکر شده ادامه می‌یابد و ناپایداریها به دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب اصفهان و شرق لرستان نیز کشیده می‌شود.

نقشینه همچنین از ورود موج بارشی جدید در اواخر وقت شنبه خبرداد و گفت: با گذر موج بارشی از نوار شمالی کشور بخشهایی از مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی با رشد ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی مواجه می‌شوند.

وی تصریح کرد: در سه روز آینده وزش باد شدید در نوار شرقی کشور رخ می‌دهد که این پدیده در منطقه زابل به شکل گردوخاک خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور، اهواز با 44 درجه بالای صفر را گرمترین و شهرکرد با 6 درجه بالای صفر را خنک‌ترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 33 درجه بالای صفر رسید که روند کاهش دمای نسبی در روزهای آتی بخشهایی از کشور را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبور 2 موج بارشی از کشور/باران در مناطقی از شمال و جنوب می‌بارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..