تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای موفق طرح مبدا به مبدا نیازمند مدیریت منسجم و یکپارچه است

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی:

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در دومین جلسه با سازمان همیاری و شهرداری های خراسان رضوی به عنوان یکی از طراحان اجرای زیارت گروهی بارگاه مطهر امام هشتم(ع)، خواستار گردآوری بسته های مورد نیاز سفر زائر شامل راهنمای دقیق اسکان، ایاب و ذهاب، بیمه سفر، گشت های تفریحی، زیارت و حرم شناسی، سوغات، سلامت شد.


محمد حسن واحدی با اشاره به این که این طرح برای 9 استان و دو کشور پاکستان و عراق اجرا می‌شود گفت: این طرح با هدف خدمت بهتر نیازمند مدیریت منسجم و یکپارچه است. قیمت اماکن اسکان زائر به ویژه هتل ها و هتل آپارتمان ها باید مصوب کمیته قیمت گذاری باشد.


وی در ادامه افزود: این قیمت در زمان های غیر پیک بر مبنای تعرفه و در زمان پیک باید با برخورداری از 30 تا 50 درصد تخفیف اعمال شود.


معاون استاندار از افتتاح نخستین فروشگاه ویژه سوغات زیارت در مشهد خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم سوغات این شهر معنوی را به تمام جهان معرفی کنیم.


واحدی ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری ها با مسئولیت کارگزاری و هماهنگی با اداره کل امور رفاهی زائران استانداری با بهره گیری از توان کارشناسان مجرب و متخصص برای اجرای موفق طرح زیارت گروهی مبدا به مبدا در تلاش هستند.


انتهای پیام// م.ط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای موفق طرح مبدا به مبدا نیازمند مدیریت منسجم و یکپارچه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..