تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل کشی مسلمانان برای تامین امنیت رژیم غاصب اسرائیل است/ اشغال بیروت یک روز ننگین در تاریخ آمریکا و اسرائیل است

ساعت: 16:13 منتشر شده در مورخ: 1396/06/24 شناسه خبر: 1193438

ائمه جمعه شهرستانهای استان زنجان به نسل کشی مسلمانان در میانمار اشاره و تاکید کردند:گفت: نسل کشی مسلمانان برای تامین امنیت رژیم غاصب اسرائیل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه 25 ذیحجه سال 10 هجری روز مباهله است، اظهار کرد: روز مباهله افتخاری است برای کسانی که پیرو و دنباله رو اهل بیت علیه السلام هستند.

وی با اشاره به اینکه 25 ذیحجه روز روز نزول سوره هل اتی است، ابراز کرد: اساس و پایه اجتماع خانواده است و یکی از ترفندهای مهم دشمن برای مسلط شدن به کشورهای اسلامی تهاجم فرهنگی است که به واسطه آن می خواهند بنیان خانواده را سست و ضعیف کنند.

نماینده ولی فقیه در زنجان با بیان اینکه روز تکریم بازنشتگان نیز یکی از رویداد های هفته جاری است، عنوان داشت: بازنشستگان سرمایه های عمومی جامعه هستند و باید جوانان در جامعه از تجربیات بازشستگان به خوبی استفاده کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه روز اشتغال بیروت توسط رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل در سال 1361 یکی دیگر از رویداد های مهم هفته جاری است، تصریح کرد: این روز یک روز ننگین در تاریخ استکبار مخصوصاً آمریکا و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه رژم کودک کش اسرائیل در این روز در میان سکوت خبری دنیا به مدت سه شب و سه روز جنایات متعددی را علیه مردم مظلوم بیرت انجام داده است ، افزود: در برخی از کتابها جنایات این رژیم کودک کش  به ثبت رسیده است که مردم مظلوم بیروت را به طرز فجیحی به شهادت رسانده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه نسل کشی مسلمانان فقط برای تامین امنیت رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکا انجام می شود، ادامه داد: نمونه از این جنایات را می توان به نسل کشی و مسلمان کشی در میانمار اشاره کرد که رهبر معظم انقلاب در این راستا فرموده اند:مجامع بین المللی در قبال این جنایات کر و لال شده اند و بی تحرکی کشورها و دولت های اسلامی در مقابل این نسل کشی شاهد هستیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه همه توطئه ها زیر سر آمریکای جنایتکار است، اضافه کرد: گروه تروریستی و تکفیری داعش را برای ساقط کردم دولت سوریه تشکیل داده اند تا به وسیله این گروه تروریستی سوریه و عراق را تجزیه کنند که همه این جنایات در راستای تامین امنیت رژم کودک کش اسرائیل انجام شده است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام سه خط اصلی دارند، گفت: تشخیص مصالح کلان کشور،مشاوره و ارائه راه حل در رابطه با معضلات کشور ار وظایف مهم مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

میانمار مصداقی از مکاری ها و فریبکاری های دموکراسی غربی است

حجت الاسلام زاهدی پور امروز در خطبه های این هفته اظهارداشت: وقایع میانمار که با دست‌های پشت پرده غربی‌ها  جهت تصاحب ثروت‌های هنگفت این کشور است، و جنایاتی که در این کشور اتفاق افتاده، همه نشان از این دارد که دموکراسی غربی به رغم آن که در ایران نیز ساده لوحان و نوچه‌های غربی نیز از آن حمایت می‌کنند، ظرفیت تأمین خواسته‌های واقعی مردم را ندارد. «و این همان چیزی است که بارها بنده عرض کرده‌ام که دموکراسی غربی استبدادی مدرن و البته زیرکانه و مکارانه است ».

وی افزود: ضعیفه‌ای بی‌رحم را جایزه نوبل می‌دهند؛ با رنگ و لعاب دموکراسی غربی حاکمیت را هم به او می‌دهند، و از طرفی با حاکمیت حقیقی نظامیان، مطامع سیاسی، اقتصادی و البته استعماری و استثماری خود را دنبال می‌کنند. این همان چیزی است که در کشورهای مختلف از جمله در ایران به دنبال آن‌ هستند.

خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به فعالیت های کسانیکه دنبال تضعیف جایگاه نظام اسلامی و اهداف خود، هستند، گفت:  فتنه‌گران ۷۸ و ۸۸ اسباب‌بازی این هدف شوم بودند. فتنه‌گرانی که بدترین جنایت را در حق نظام مرتکب شدند، که گناهی بالاتر از آن نبود، و امروز برخی عمرو عاص‌ها با همراهی ابوموسی  اشعری‌ها به دنبال رفع حصر این خائنان دین و مملکت هستند.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: موضعگیری رهبر معظم انقلاب در درس خارج و درخواست از دولت برای موضعگیری شجاعانه، نشان از این است که دیپلماسی ما باید در این زمینه نیاز به بازبینی و فعال شدن دارد.

*جریان مباهله بجز مسئله اعتقادی، یک مسئله سیاسی است

وی با اشاره به  روز مباهله پیامبر اکرم ص ، افزود: جریان مباهله غیر از اینکه یک مسئله اعتقادی است، بالاتر از آن یک مسئله سیاسی است که مقدمه‌ای مهم برای غدیر به حساب می‌آید.

امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه با دقت در جریان مباهله به این نتیجه می‌رسیم که وهابیت مسلمان‌نما، بسیار عقب‌مانده‌تر از مسیحیان نجران هستند، گفت:  آن‌ها با دیدن این صحنه، عقب‌نشینی کردند، ولی امروز وهابیان ناصبی محبت به اهل بیت، عزاداری و سینه‌زنی در عزای اهل بیت را حرام می‌دانند، اسف‌بار اینکه این جنایات را به نام سیره رسول الله (ص) انجام می‌دهند.

*پیام نامه بشار اسد به رهبر انقلاب، اقتدار ایران اسلامی است

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت:  بالاترین پیام، نامه بشار اسد به رهبر معظم انقلاب، اقتدار مثال‌ زدنی ایران اسلامی و تقریباً بی‌نظیر ایران اسلامی در چند قرن اخیر است.‌ ضمن آن که لحن نامه نشان از ارادت بشار به رهبر عزیزمان بود و قطعاً برای غربی‌ها و نوچه‌های عرب، ترک و فارس آن‌ها بسیار سخت و گران است.

وی افزود: و این که وطن‌فروشان تفاله داخلی هم باید در موضعگیری‌ انفعالی و از سر ضعف و زبونی خود تجدید نظر کنند و به آغوش ولایت بازگردند.

*جاده‌ها و خودروها باید در جرایم رانندگی سهیم باشند

خطیب جمعه ماهنشان تصادفات اخیر رانندگی به ویژه در ارتباط با وسائل نقلیه عمومی را  نشان از کاستی‌های عمیق در سه حوزه عامل انسانی، جاده و خودرو دانست و گفت:  متأسفانه ما در یک نگاه و تحلیل ناقص و نادرست فقط به ساده‌ترین عامل یعنی عامل انسانی بسنده کرده‌ایم. واقعاً جاده‌ها و خودروها باید در جرایم رانندگی سهیم باشند، البته چون قدرت دارند، مصون مانده اند.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: بالاتر از همه اخلاق است که حاکم بر همه عوامل است و البته مغفول مانده است. امنیت بدون اخلاق الهی، بدون توجه به حلال و حرام، یا پایدار نیست و یا در صورت پایداری نسبی بی ارزش است.

*ممنوعیت رانندگی شبانه با اقتضائات قرن ۲۱ ناسازگار است

وی افزود: نهایت اینکه با تصمیم‌ها‌ی آنی  تقلیل عامل تصادف به برچسب خودروها یا سرعت و سبقت و مانند آن درآمد دارد، اما تنها دلیل و حتی اصلی‌ترین دلیل نیست. بلکه یکی از دلایل اصلی است. همچنانکه تصمیم به ممنوعیت رانندگی شبانه هم با اقتضائات قرن بیست و یک ناسازگار است و به نوعی بدیهی البطلان .

امام جمعه شهرستان ماهنشان تصریح کرد: آموزش رانندگی باید به یک مقوله علمی تبدیل شده و فرمول‌های فیزیک و شیمی و مانند آن معطوف به رانندگی از دوران ابتدائی به دانش‌آموزان منتقل شود. این در حالی است که بخش مهم آموزش‌های رانندگی به بایدها و نبایدهای دستوری خلاصه می‌شود و ربطی به آموزش رانندگی ندارد.

*ماه محرم  ماه اعتقاد و سیاست است

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به آغاز ماه محرم، اظهارداشت:  ماه محرم  ماه اعتقاد و سیاست است، ماه معرفی اسلام ناب محمدی (ص) است. هیئت‌ها سعی کنند بیشترین همتشان مصروف معرفی معرفت حسینی شود. اگر چه شور لازم است، اما شور در کنار معرفت حسینی هویت حقیقی خواهد یافت.

ایران باید از زیاده خواهی آمریکا جلوگیری کند

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: بر اساس بررسى جامعه‏شناسان و جمعیت‏شناسان طى ۷۰ سال آینده جمعیت مسلمانان از مسیحیان بیشتر خواهد شد. یک نقشه بین‏المللى طراحى شده که جمعیت مسلمانان باید کاهش پیدا کند. این مسأله نه‏ تنها در میانمار بلکه در سوریه، عراق، یمن، بحرین، سودان، نیجریه، کشمیر، پاکستان و افغانستان در حال پیگیرى است و ما شاهد کشتار وسیع مسلمانان هستیم.

وی افزود:مسلمانان میانمار قربانی یک توطئه بین‌المللی شدند جنایت دولت میانمار در حق مسلمانان ناشی از سرسپردگی حکام کشورهای اسلامی است مسلمانان روهینگیا از تمام خدمات اجتماعی مثل کارت هویت، شناسنامه، بهداشت و درمان، تحصیل، استخدام، حق مالکیت و… محروم هستند و دولت میانمار آنها را به شهروندی کشور میانمار قبول ندارد. به شدت دست به کشتاربى‏رحمانه آنها می زند و بیش از ۴۰۰۰ زن و مرد و کودک مسلمان جان خود را از دست داده‏اند. اجساد آنان مثله شده و برخى نیز زنده سوزانده شده‏اند و منازلشان تخریب شده است و جالب این است که این جنایت وحشتناک به دست رژیمى صورت‏ می گیرد که رهبر آن‏ جایزه صلح نوبل را با حمایت کشورهاى مدعى حقوق بشر کسب کرده است. و متاسفانه جایزه صلح نوبل سکویی برای جانیتکاران شده است متاسفانه جامعه بین‌الملل را هم سکوت مرگبار گرفته و برخی از سران کشورهای مسلمان سرسپرده آمریکا و اسرائیل هستند در این میان مسلمانان جهان باید به پا خیزند و به وظایف انسانی و قانونی خود عمل نمایند و مانع از تداوم این جنایات هولناک شوند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: جمهورى اسلامى ایران باید جهت حفظ منافع ملى از هرگونه زیاده‏خواهى و مطالبه‏گرى اضافى آمریکایى‏ها و یا هم‏پیمانان آن‏ها جلوگیرى نماید و به هر نقض و کاستى در اجراى برجام از سوى طرف آمریکایى یا دیگر غربى‏ها، به همان میزان و با رعایت تناسب واکنش نشان دهد. و اجازه ندهد آمریکا و اروپایى‏ها منافع ملت ایران را نادیده بگیرند اگر آمریکا در هر سطحى به تعهدات خود عمل نمى‏کند، ایران نیز با رعایت تناسب و در همان سطح باید جواب این اقدام آمریکا را بدهد.

وی افزود:مباهله پیامبر با مسیحیان نجران، در روز بیست وچهارم ذی الحجّه سال دهم هجری اتفاق افتاد. پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم طی نامه ای ساکنان مسیحی نجران را به آیین اسلام دعوت کرد. مردم نجران که حاضر به پذیرفتن اسلام نبودند نمایندگان خود را به مدینه فرستادند و پیامبر آنان را به امر خدا به مباهله دعوت کرد. نمایندگان مسیحی نجران از پیامبر مهلت خواستند با بزرگان خود به شور بپردازند. نتیجه مشاوره آنان این بود که به افراد خود دستور دادند اگر مشاهده کردید محمد با سر و صدا و جمعیت به مباهله آمد با او مباهله کنید و نترسید و اگر با نزدیکان و فرزندان خردسالش به میعادگاه آمد، بدانید که او پیامبر خداست و از مباهله با او بپرهیزید که خطرناک است. پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم و نمایندگان نجران برای مباهله به محل قرار رفتند. نمایندگان نجران دیدند که پیامبر فرزندش حسین علیه السلام را در آغوش دارد، دست حسن علیه السلام را در دست گرفته و علی و زهرا علیهماالسلام همراه اویند مسیحیان، هنگامی که این صحنه را مشاهد کردند، سخت به وحشت افتادند بنابراین از اقدام به مباهله خودداری کردند و حاضر به مصالحه شدند اسقف مسیحیان گفت من «من چهره هایی را می بینم که اگر از خدا درخواست کنند که کوه ها را از جای خود بکند، هر آینه خواهد کَند. پس مباهله نکنید که در آن صورت هلاک می شوید و یک نصرانی بر روی زمین نخواهد ماند»

امام جمعه قیدار ادامه داد: یکی از مسائلی که امروز، خانواده را با چالش های جدی مواجه ساخته است ، کارکرد رسانه های ارتباطی شبکه های اجتماعی و ماهواره ای و اینترنتی و مبایل ها است . رسانه های جمعی، به تدریج جایگزین ارتباط بین فردی شده اند، بطوریکه فضای انفرادی به جای فضای جمعی و عاطفی، بر خانواده ها حاکم شده است. درنتیجه، اعضای خانواده به جای گفتگوی صمیمی با یکدیگر ، با ابزارهای الکترونیکی ارتباط برقرار می کنند، افراد خانواده گرچه ظاهرا با هم نشسته اند اما فرسخ ها از هم دورند.

وی افزود: مسئله فرهنگ و تعلیم و تربیت در هر کشوری حرف اول را می زند و نقش فرهنگ سازان در جامعه نقش اول است در میان فرهنگ سازان مدرسه و معلم اصل و پایه است که بیشترین مخاطب یعنی دانش آموزان را مستقیم و خانواده های آنان را غیر مستقیم دارد. بزرگترین سرمایه یک ملت، که سرمایه انسانى اوست در اختیار آموزش و پرورش است تربیت و پرورش چنین نیروی انسانی می تواند پیشرفت و تعالى کشور را تضمین کند و کشور عزیز ایران سریع‏تر به قله‏هاى رفیع کمال دست یابد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: آیت الله خزعلی فعالیتهاى براى پیشبرد انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرد همیشه یار صدیق امام خمینى (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامى، حضرت آیت‏الله خامنه‏اى بود و مردم را به تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و مبارزه با خط نفاق تشویق مى‏کرد به طوری که در این راه از فرزند خود گذشت در فتنه ۸۸ مواضع شفاف و قاطعى علیه فتنه‏گران داشت و از فرزند خود که در جریان فتنه نقش‏آفرین بود، بارها اعلام برائت کرد. آیت‏الله خزعلى در بخشى از این بیانیه نوشته بود: «مدت مدیدى است پسرم مهدى خزعلى از راه مستقیم منحرف شده، درست در خط مقابل قرار گرفته، هرچه نصحیت مى‏کنم و براى هدایتش متوسل به اولیاى خدا مى‏شوم، اثر نمى‏کند. با بعضى از علماى بزرگ صحبت کردم، فرمود دست نگه دار شاید به راه بیاید. دیگر کاسه صبرم لبریز شده، دیگر با او صحبت نمى‏کنم و حرف‏هاى نامناسب او را برنمى‏تابم.

عملکرد انقلابی مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین کننده هندسه نظام اسلامی است

حجت الاسلام محمدباقر مقدمی«امام جمعه ایجرود» در خطبه های امروز نماز جمعه ایجرود با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: سه وظیفه مهم این نهاد یعنی تشخیص مصلحت، مشاورت در تعیین سیاست‌های کلی و ارائه راه‌حل در معضلات کشور با عملکرد و تفکر صد در صد انقلابی و انقلابی باقی ماندن از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این دیدار بود.

وی با بیان اینکه حضرت آیت الله خامنه‌ای با یادآوری مسئولیت بسیار ظریف و خطیر مجمع تشخیص نظام حساسیت و اهمیت این مجمع را خاطر نشان کردند، تصریح کرد: بحث‌های دقیق، کامل و مستدل با حضور فعال همه اعضا از جمله فقهای شورای نگهبان انجام شود.

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام در واقع مشورت دادن به رهبری در تعیین سیاست‌های کلی نظام است، ادامه داد: مجمع تشخیص نظام سیاست‌های کلی، هندسه نظام را در مسائل مختلف تعیین می‌کند و بسیار مهم است.

حجت السلام مقدمی با اشاره به اینکه بازدید از مراکز نظامی ایران اسلامی را نه دولت و ملت اجازه نمی دهند و این آروز را سردمداران آمریکا به گور می برند، اضافه کرد: هدف اصلی آمریکا اجرای برجام آمریکایی در کشور است تا همه چیز را به نفع خود تمام کند.

خطیب نماز جمعه ایجرود با بیان اینکه ۲۴ شهریورماه روز مباهله است، عنوان کرد: این عید را خدمت همه تبریک عرض میکنم.

خطیب نماز جمعه ایجرود  با اشاره بر اینکه ۲۵ شهریورماه روز خانواده است و خانواده خواستگاه آرامش محسوب می شود، ادامه داد: خانواده در دین اسلام حائز اهمیت است چرا که خانواده با عزت، اساس عزت و عظمت کشور است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل کشی مسلمانان برای تامین امنیت رژیم غاصب اسرائیل است/ اشغال بیروت یک روز ننگین در تاریخ آمریکا و اسرائیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..