تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد صلاح بهترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان شد

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس اعلام سایت اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) محمد صلاح  ملی پوش مصری تیم لیورپول عنوان «بهترین بازیکن» هفته اول لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد.


با پایان بازی های هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ،یوفا 8 بازیکن از جمله رونالدو،مسی و نیمار را به عنوان نامزدهای کسب عنوان «بهترین بازیکن هفته» معرفی کرد، اما در این میان کاربران سایت یوفا محمد صلاح از لیورپول را به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب کردند.


صلاح با کسب 51 درصد آرا در صدر ایستاد و پس از او لیونل مسی با کسب 20 و رونالدو با  کسب 12 درصد آرا  در جای دوم و سوم ایستادند.


نتیجه کامل این نظر سنجی به شرح زیر است:
محمد صلاح از لیورپول 51 درصد
لیونل مسی از بارسلونا 20 درصد
کریستیانو رونالدو از رئال مادرید 12 درصد
خامس رودریگز از بایرن مونیخ 7 درصد
نیمار از پاری سن ژرمن 4 درصد
روملو لوکاکو از منچستر یونایتد 3 درصد
هری کین از تاتنهام 2 درصد
تایسون هافبک شاختار دونتسک یک درصد


انتهای پیام/

صلاح ،مسی و رونالدو را جا گذاشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد صلاح بهترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..