تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگاه تماشاگران استقلال پُر شد

۵۹۹۴۰۷

۲۱۳۲  بازدید

یکی از هواداران پارس جنوبی که پرچم تیم پرسپولیس را در دست داشت، با یکی از هواداران استقلال درگیر شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم پارس جنوبی از ساعت 20 امروز (جمعه) در آخرین بازی روز دوم از هفته ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی جم میزبان استقلال خواهد بود.

* در فاصله سه ساعت مانده به آغاز بازی، 10 درصد صندلی‌های ورزشگاه که به هواداران استقلال تعلق گرفته بود، کاملاً پُر شد.

* به خاطر ازدحام شدید جمعیت، فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ دستور داد درهای ورزشگاه باز شود تا هواداران بدون خرید بلیت وارد ورزشگاه شوند.

* برخی از هواداران پارس جنوبی با پرچم پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند که میان یکی از این هواداران و یکی از هواداران استقلال، درگیری ایجاد شد. با دخالت یگان ویژه، این درگیری به پایان رسید.

* در حالی که حدود سه ساعت تا آغاز مسابقه زمان باقی مانده است، تقریباً هزار صندلی خالی در ورزشگاه دیده می‌شود.

جایگاه تماشاگران استقلال پُر شد جایگاه تماشاگران استقلال پُر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگاه تماشاگران استقلال پُر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..