تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چالش جدید عباس غزالی در فیلم سینمایی «من یوسفم مادر»/ اکران در فجر سی و ششم

عباس غزالی از چالش های پیش آمده در آثار جدیدش می‌گویدعباس غزالی بازیگر سریال وضعیت سفید به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر دو فیلم سینمایی آماده اکران دارم. یکی با نام «من یوسفم مادر» که مراحل فنی این فیلم به تازگی به پایان رسیده است و خود من هم هنوز نسخه نهایی و کامل این اثر را ندیده‌ام. این فیلم برای من چالش بسیار بزرگی بود چون باید نقش یک جوان با ملیتی متفاوت را ایفا می‌کردم.

وی ادامه داد: من در این فیلم سینمایی به کارگردانی محمدرضا فرتوسی نقش یک جوان عراقی را بازی می‌کنم. کارگردان جوان این اثر که اولین فیلم داستانی‌اش را کارگردانی می‌کند در گذشته به مستندسازی پرداخته است. بخشی از فیلمبرداری این اثر، در عراق و بخشی در ایران انجام شده است و به احتمال زیاد در جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهد داشت.

عباس غزالی درباره اثر دیگری که به تازگی بازی کرده است، گفت: فیلم دیگر من یک فیلم کاملا متفاوت از اثر قبلی با محتوای اجتماعی همراه با رگه‌های فانتزی به نام «همه چیز عادیست» است و چند وقتی است که برای اکران اقدام کرده است.

این بایگر درباره بازگشتش به تلویزیون ادامه داد: در حال حاضر به مدت پنج ماه است که مشغول بازی در یک سریال به اسم «آشوب» به کارگردانی امیر پوروزیری برای شبکه یک سیما هستم که حدود دو ماه از فیلمبرداری آن باقی مانده است. داستان این سریال روایتگر روزهای ابتدایی بعد از انقلاب اسلامی است و از اواسط این سریال شاهد اتفاقات جنگ تحمیلی و تاثیرات آن بر زندگی روزمره مردم خرمشهر هستیم.

وی درباره احساس شخصی‌اش نسبت به این سریال بیان کرد: هنگامی که فیلمنامه این اثر را خواندم ابتدا با یک داستان روزمره و عاشقانه مواجه شدم که به یک باره در اثر جنگ اولویت‌ها و اهداف شخصیت‌هایش تغییر می‌کند و خودشان را در موقعیت و شرایط جدید می‌بینند. این تقابل جنگ با زندگی روزمره در این نقش برایم بسیار نو و جذاب بود و خیلی خوشحالم که این نقش را ایفا کردم.

عباس غزالی در خصوص بازگشتش به صحنه تئاتر اضافه کرد: وقتی درگیر کار سینمایی و تلویزیونی بشوید روزانه 12 ساعت مشغول کار هستید و فرصتی برای تمرین و ایفای نقش در صحنه تئاتر نمی‌ماند ولی به دلیل علاقه و اهمیتی که شخصا برای تئاتر قائل هستم حتما در پی پیدا کردن یک فرصت برای بازگشت به این صحنه نیز هستم.

انتهای پیام/

عباس غزالی از حضورش در یک سریال تلویزیونی خبر داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چالش جدید عباس غزالی در فیلم سینمایی «من یوسفم مادر»/ اکران در فجر سی و ششم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..