تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۲ مهر رونمایی از گوشی‌های جدید گوگل

فناوری اطلاعات > سخت افزار - گوگل 4 اکتبر / 12 مهر را برای رونمایی رسمی از گوشی‌های جدید خود تایید کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 به عنوان نسل جدید و رقیب آیفون‌های جدید در حالی رونمایی می‌شود که گوگل روی عکس و باتری سرمایه‌گذاری زیادی کرده تا بتواند رقبا را از میدان به در کند.

گوگل در تیزر خود گفته گوشی‌ای رونمایی می‌کنیم که ما رابه خوبی بفهمد (یعنی نسخه پیشرفته هوش مصنوعی و گوگل اسیستانت) و در پس زمینه گوشی خودش، خودش را به روزرسانی کند.

واقعیت مجازی نیز بخش دیگری است که در گوشی‌های جدید گوگل حرف‌های جدیدی برای گفتن دارند و باید تا 12 مهر صبر کرد و آنها را از نزدیک دید.

ایکس ال 2 را ال جی برای گوگل در سایز 6 اینچی و شبیه وی 30 ساخته است.

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۲ مهر رونمایی از گوشی‌های جدید گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..