تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته‌ای پربار برای سینمای ایران/ از برگزاری جشن خانه سینما تا انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم شهر

هفته‌ای پربار برای سینمای ایران/ از برگزاری جشن خانه سینما تا انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم شهربه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته‌ای که گذشت، سینمای کشورمان رویدادهایی را از سر گذراند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

سه جایزه برای ایران از جشنواره فیلم لاپاز بولیوی

سهم سینمای ایران از چهارمین دوره جشنواره فیلم لاپاز بولیوی، سه جایزه بهترین فیلم بلند برای «سندباد و سارا» ساخته فریال بهزاد، بهترین فیلم کوتاه برای «سهم من از آسمان آبی» اثر محمد بصیری و بهترین فیلمنامه برای «بدون حوا» به کارگردانی کمیل روحانی بود.


گردهمایی هنرمندان در نوزدهمين جشن سينمای ايران

مراسم نوزدهمین جشن سينمای ايران (جشن خانه سينما) با حضور جمعی از سینماگران، هنرمندان، اهالی رسانه و ... برگزار شد.

در حالی که قرار بود مراسم نوزدهمین جشن سينمای ايران با حضور جمعی از سینماگران رأس ساعت 19:30 شروع شود، اين مراسم با يك ساعت تاخير آغاز شد.

برگزیدگان نهمین جشن سینمای انیمیشن معرفی شدند

دوشنبه 20 شهریور 96، مراسم نهمین جشن مستقل سینمای انیمیشن با حضور محمدعلی صفورا دبیر جشن و جمعی از اهالی هنر در تالار ایوان شمس آغاز شد.

در ابتدای مراسم محمدعلی صفورا به روی صحنه آمد و ضمن تشکر از هارون یشایایی و منوچهر شاهسواری گفت: رکود و بیکاری در سینمای انیمیشن مدت‌هاست که نشاط را از این حوزه ربوده است و من آرزومندم مدیر جدید مرکز وصف صبا رونق را به عرصه تولید انیمیشن بازگرداند.


مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر شد

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در اولین حکمش مدیر روابط عمومی این دوره جشنواره را منصوب کرد.

ابراهیم داروغه‌زاده طی حکمی مسعود نجفی را به عنوان مدیر روابط عمومی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر منصوب کرد.

انتهای پیام/

مهم‌ترین رویدادهای سینمایی در هفته سوم شهریور 96



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته‌ای پربار برای سینمای ایران/ از برگزاری جشن خانه سینما تا انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..