تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۶۰ نفر از طرح غنی‌سازی اوقات فراغت فنی و حرفه‌ای گالیکش بهره مند شدند

ساعت: 12:45 منتشر شده در مورخ: 1396/06/24 شناسه خبر: 1193290

رییس فنی و حرفه‌ای گالیکش از بهره‌مندی بیش از ۱۶۰ نفر از علاقه‌مندان به آموزش‌های مهارتی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه محمدرضا ملکان اظهار داشت: در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت سال جاری فنی و حرفه‌ای گالیکش تعداد 165 نفر (19 هزار و 426 نفر ساعت) از علاقه‌مندان به آموزش‌های مهارتی در دوره‌های آموزشی این مرکز آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

وی افزود: از این تعداد 81 نفر مرد (11 هزار و 102 نفر ساعت) و 84 نفر زن (8 هزار و 324 نفر ساعت) در دوره‌های آموزشی شرکت نموده‌اند.

به گفته وی دوره‌های آموزشی اجراشده در این طرح شامل تعمیر لوازم‌خانگی، مونتاژکار و نصاب تابلوهای برق، تعمیر لامپ‌های کم‌مصرف الکتریکی و رباتیک ویژه برادران و طراح و نقاش روی پارچه، بافنده شبه قالی (فرشینه) ویژه خواهران بوده است.

ملکان همچنین از آغاز ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی این مرکز در رشته‌های برق ساختمان درجه 2، مونتاژکار و نصاب تابلوهای برق (ویژه برادران) و طراح و نقاش روی پارچه، نقاشی روی شیشه (ویترای)، گلیم‌باف درجه 2، طراح معماری به کمک نرم‌افزار 3d max و نقشه‌کشی با نرم‌افزار اتوکد (ویژه خواهران) در این مرکز آموزشی خبر داد.

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای گالیکش تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام به آدرس گالیکش خیابان میرزا کوچک خان پژوهش سرای باقرالعلوم طبقه همکف مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 01735836361 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۶۰ نفر از طرح غنی‌سازی اوقات فراغت فنی و حرفه‌ای گالیکش بهره مند شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..