تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس اعلام فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا)، مرحه گروهی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه ، 1 دسامبر(10 آذر 1396 ) در شهر مسکو برگزار می شود.
اعضای کمیته برگزاری رقابت های تحت نظر فیفا روز گذشته، در زوریخ مقر فدراسیون جهانی فوتبال تشکیل جلسه داد و درباره آمادگی برای برگزاری جام جهانی 2018 در روسیه بحث و تبادل نظر کردند.


یکی از مواردی که در این نشست مورد بحث قرار گرفت روند قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2018 و سید بندی تیم ها بود.بر این اساس تیم های راه یافته به این مسابقات بر اساس عملکردشان به 4 سید تقسیم بندی خواهند شد و هر سید 8 تیم قرار خواهد گرفت. این بدین معنی است که تعیین سید بر اساس رنکینگ ماه اکتبر انجام خواهد شد.


فیفا همچنین زمان برگزاری چند رقابت بزرگ دیگر را نیز تایید کرد:
-جام باشگاه های جهان از 12 تا 22 دسامبر 2018 در امارات
-جام جهانی زیر 17 سال زنان از 13 نوامبر تا 1 دسامبر 2018 در اروگوئه
-جام جهانی زیر 20 سال زنان از 5 تا 24 آگوست 2018 در فرانسه
-جام جهانی زنان از 7 ژوئن تا 7 جولای 2019 در فرانسه
انتهای پیام/


اعلام تاریخ قرعه کشی جام جهانی روسیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..