تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواننده زیرزمینی از تیم علی کریمی سر درآورد! + عکس

خواننده زیرزمینی اینبار از تیم علی کریمی سر درآورد! + عکسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،امیر مقصود لو ملقب به تتلو که خواننده زیرزمینی است و این روزها با اظهارنظرات عجیب و وغریبش حسابی سوژه رسانه‌ها شد بالاخره تیم مورد نظرش را انتخاب کرد.

تتلو که سابق حضور در تمرین پرسپولیس را داشت مدتی هوادار استقلال بود اما با روی کارآمدن مدیرعامل جدید در باشگاه نفت او تصویری را از لباس تیم نفت طلاییه در فضای مجازی منتشر کرد تا اینگونه هواداری‌اش از نفت تهران را بازتاب دهد.

علی کریمی هدایت نفت طلاییه را برعهده دارد و باید دید او زیر بار حضور تستی خواننده زیرزمینی را به تمرینات صادر خواهد کرد یا امیر مقصودلو اینبار نیز همانند گذشته پروژه‌هایش با ناکامی همراه می‌شود. اتفاقی که مسلما بعید به نظر می‌رسد و تتلو و تتلتی‌ها تنها در فضای مجازی می‌توانند رویای فوتبالیست شدن و کسب جام قهرمانی جهان! را برای این خواننده متصور شوند.

خواننده زیرزمینی اینبار از تیم علی کریمی سر درآورد! + عکس

منبع:العالم

انتهای پیام/

تتلو با لباس نفت طلاییه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواننده زیرزمینی از تیم علی کریمی سر درآورد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..