تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدوس: امیدوارم همچنان تخریب‌گر باشم

۵۹۹۲۶۵

۲۵۱۸  بازدید

ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال اوسترساندس سوئد پس از گلزنی در اولین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا گفت: این اتفاق فقط ادامه تاریخ است و امیدوارم همچنان تخریب‌گر باشم.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال اوسترساندس سوئد بامداد امروز (جمعه) در اولین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا از گروه دهم میهمان زوریای سوئیس بود و با گل‌های دقایق 50 ساماس قدوس و 90 الحاجی گرو به پیروزی رسید تا با 3 امتیاز صدرنشین شود. در این گروه تیم‌های اوسترساندس سوئد، زوریای سوئیس، هرتابرلین آلمان و اتلتیکو بیلیائو اسپانیا حضور دارند.

سامان قدوس از سوی سایت اسپورت بلاد سوئد به عنوان قهرمان تیم اوسترساندس در اولین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا برابر حریف سوئیسی انتخاب شد که نفش ارزنده‌ای در پیروزی خارج از خانه تیمش ایفا کرد.

ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترساندس سوئد در این رابطه گفت: ما فقط در حال نوشتن ادامه تاریخ‌ برای باشگاه هستیم. آن چیزی را که می‌خواهیم خلق می‌کنیم.

قدوس درباره این‌که گلزنی در لیگ اروپا چه حسی برای او دارد اظهار داشت: لیگ اروپا میزان‌سنج خوبی برای بازیکن خواهد بود. می‌توانید خودتان را به معرض نمایش بگذارید و حفظ کنید. فکر می‌کنم آماده بازی در لیگ اروپا هستم. اطمینان دارم که نمی‌خواهم فرصت بازی در لیگ اروپا را با تیم اوسترساندس از دست بدهم. این چیز فوق‌العاده‌ای است.

رسانه سوئدی سپس نوشت: بسیاری از بازیکنان تاریخ باشگاه اوسترساندس به رغم کارنامه درخشان و طولانی شانس بازی در رقابت‌های اروپایی را از دست دادند یا کنار رفتند. حالا این رویا برای بازیکنان تیم فعلی باشگاه مهیا شده است.

اسپورت بلاد از ملی‌پوش ایرانی می‌پرسد آیا این دوری چند ساله از اروپا دلیلی برای قدرت مضاعف تیم اوسترساندس و او نیست؟

سامان قدوس در پاسخ به این پرسش گفت: جواب این پرسش هم بله و هم خیر است. نمی‌دانم چطور جواب بدهم. روشن است که شما به این مساله فکر می‌کنید که پیش از این کجا بودید. این مساله 100 درصد به شما کمک می‌کند و آرامش نخواهید داشت. به این فکر می‌کنید که 4 یا 5 سال پیش کجا بودید. شاید حضور در بخش دوم فوتبال اروپا هم تمام شود. می‌توانستم نجار یا چیز دیگری باشم. این مسائل کمک مثبتی به من می‌کنند.

رسانه سوئدی در خاتمه اصطلاح جالبی برای ملی‌پوش ایرانی به کار برد که پیش از این توانسته بود با تیم اوسترساندس تیم‌های مطرح اروپایی گالاتاسرای ترکیه و پائوک یونان را تخریب کند و از پیش‌رو بردارد. حالا اف‌سی زوریخ سوئیس را نیز با گلزنی‌اش تخریب کرد.

بازیکن ارزنده ایرانی تیم اوسترساندس سوئد درباره زمان پایان تخریبش گفت: امیدوارم این تخریب‌ها تمام نشوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدوس: امیدوارم همچنان تخریب‌گر باشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..