تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج آزمون دکتری تخصصی پزشکی امروز اعلام می شود

محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با  اشاره به اعلام نتایج دکتری تخصصی پزشکی ۹۶ گفت: نتایج آزمون دکتری تخصصی پزشکی وزارت بهداشت امروز حداکثر تا بعدازظهر روی سایت سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir قرار می گیرد.

وی افزود:در آزمون دکتری تخصصی پزشکی ۵۰ درصد نمره امتحان کتبی و ۵۰ درصد نمره مصاحبه در نتیجه اعمال شد، در آزمون امسال  ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در ثبت نام کردند و از  ۱۰ هزار داوطلب آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی، ۴ هزار و ۴۰۰ نفر و دوبرابرظرفیت برای مصاحبه معرفی شده اند.

پورکاظمی ظرفیت پذیرش در دوره دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) را حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر عنوان کرد وگفت: حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر در این آزمون دکتری تخصصی پزشکی امسال پذیرفته شدند.

رئیس مرکز سنجش پزشکی یادآور شد: آزمون دکتری تخصصی  و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) پنجشنبه چهارم خرداد ۹۶ برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج آزمون دکتری تخصصی پزشکی امروز اعلام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..