تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه «خورش کدو سبز» با گوشت و غوره

۵۹۶۵۰۲

۴۵۳  بازدید

 مواد لازم:

    روغن به میزان لازم     کدو سبز ۶ عدد     پیاز ۱ عدد     گوشت ۳۰۰ گرم     غوره ۱۰۰ گرم     رب گوجه فرنگی ۱ قاشق غذاخوری     گوجه فرنگی ۲ عدد     زردچوبه به میزان لازم     نمک به میزان لازم     فلفل سیاه به میزان لازم
 خورش کدو سبز با گوشت آماده کردن مواد برای تهیه خورش کدو سبز با گوشت:

1.  کدوها رو تمیز بشویید. سر اون‌ها رو جدا کنید و اون‌ها رو به شکل دلخواه خرد کنید.

2.  پیاز رو پوست بگیرید و خرد کنید.

3.  گوشت رو خرد کنید.

4.  گوجه فرنگی ها رو برش بزنید.

طرز تهیه:

1. در ماهیتابه‌ای روی حرارت متوسط کمی روغن گرم کنید و کدوها رو تا طلایی و نرم بشن در اون تفت بدین.

2.در این میان، در قابلمه کمی روغن بریزید و اون رو گرم کنید. پیاز رو تا طلایی بشه در اون تفت بدین. زرچوبه رو اضافه کنید .بعد تکه‌های گوشت رو اضافه کنید و تا تغییر رنگ بدن و قهوه‌ای بشن تفت بدین. آب به اون‌ها اضافه کنید و بذارید تا گوشت بپزه و نرم بشه.

3.کدو، غوره، رب، نمک و فلفل رو به خورش اضافه کنید و بذارید تا برای ۲۰ دقیقه دیگه قل بزنه و جا بیفته. اون رو به همراه برنج میل کنید.

نکته: این خورش خوشمزه و آسون رو به جای گوشت با مرغ هم میشه پخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه «خورش کدو سبز» با گوشت و غوره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..