تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واشنگتن: مواضع ضدبرجامی ترامپ تغییر نکرده است

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد موضع واشنگتن در قبال توافق هسته ای اواسط اکتبر مشخص خواهد شد

هیثر نوئرت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد موضع این کشور در قبال توافق هسته ای اواسط اکتبر مشخص خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، وی گفت: دولت آمریکا لغو تحریم‌ها را تمدید کرد تا مقداری انعطاف پذیری را حفظ کند همزمان که در حال ایجاد یک سیاست [جدید] برای پرداختن به رفتار ایران است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: تمدید لغو برخی از آن تحریم‌ها نباید بعنوان نشانه‌ای از موضع ترامپ یا دولتش در قبال توافق هسته‌ای قلمداد شود. همچنین نباید این اقدام مجوزی برای نظام ایران در خصوص گستره وسیعی از رفتار بد آن تلقی شود.

دولت دونالد ترامپ پس از آنکه تحریم‌های جدیدی علیه چند فرد و شرکت ایرانی اعلام کرد، تعلیق تحریم‌های مندرج در توافق هسته‌ای را به مدت چهار ماه (120 روز) دیگر تمدید کرده است.

پیش از این وزارت خزانه دا

 

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واشنگتن: مواضع ضدبرجامی ترامپ تغییر نکرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..