تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکار عجیب برای ترور رهبر کره شمالی

وزارت دفاع کره‌جنوبی از تشکیل یک یگان ویژه برای ترور رهبر کره‌ شمالی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، دولت کره‌جنوبی از تشکیل یگان ویژه‌ای برای ترور کیم جونگ اون رهبر کره‌ شمالی خبر داد.

وزارت دفاع کره‌ جنوبی با اعلام اینکه تا پایان سال جاری یگان تروری از نیروهای ویژه تشکیل خواهد داد هدف از تشکیل این یگان ایجاد ترس از مرگ در وجود کیم جونگ اون است تا از توسعه برنامه موشکی و هسته‌ای کره‌ شمالی منصرف شود.

به گفته «سونگ یونگ مو» وزیر دفاع کره‌ جنوبی این یگان که «یگان گردن‌ زنی» نام دارد اعضای آن بین 1500 تا 3000 هزار خواهد بود و به احتمال زیاد تا پایان سال 2017 عملیات‎های خود را آغاز خواهد کرد.

اقدام کره‌ جنوبی برای تشکیل یگان ویژه برای ترور رئیس کره‌ شمالی پس از آن صورت می‌گیرد که پیونگ‌ یانگ به تازگی یک بمب هیدروژنی را با موفقیت آزمایش کرد؛ آزمایش موفقیت‌ آمیز بمب هیدروژنی نشان دهنده پیشرفت خیره‌کننده فن‌آوری‎های هسته‌ای پیونگ است.

پیش از این نیز «شین وون-سیک» از ژنرال‎های بازنشسته و استراتژیست‎های ارشد کره‌جنوبی نیز 12 سپتامبر سال جاری در گفتگو با نیویورک‌تایمز با اشاره به پیشرفت‎های سریع و شگفت‌آور برنامه هسته‌ای و موشکی کره‌ شمالی تأکید کرد که بهترین بازدارندگی در برابر کشور هسته‌ای مانند کره‌ شمالی ایجاد سایه مرگ بر فراز کیم جونگ اون است.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکار عجیب برای ترور رهبر کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..