تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجاج استان در قالب 5 پرواز از 29 شهریور ماه به زنجان برمی‌گردند/ تلاش برای برقراری پرواز زنجان-نجف

ساعت: 20:03 منتشر شده در مورخ: 1396/06/23 شناسه خبر: 1193080

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به بازگشت حجاج استان گفت: حجاج استان در قالب 5 پرواز از 29 شهریور ماه به زنجان برمی‌گردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگشت حجاج زنجانی از سرزمین وحی اظهار کرد: 29 و 30 شهریور ماه حجاج زنجانی در قالب 5 پرواز به استان برمی‌گردند.

وی افزود: قرار است سه پرواز در روز 29 شهریور ماه و دو پرواز نیز بامداد 30 شهریور ماه به مقصد فردوگاه زنجان انجام شود.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای برگشت حجاج انجام شده است، ابراز کرد: حجاج زنجانی از فرودگاه جده به استان زنجان انتقال می‌یابند.

وی در مورد برقراری پروازهای تهران گفت: رایزنی‌های لازم با وزیر راه انجام شده و قول برقراری گرفته‌ایم و قرار است هواپیماها نیز به زودی وارد شود.

قاسمی با بیان اینکه برقراری این پرواز نیازمند استقبال مردم استان است، خاطرنشان کرد: اگر استقبال خوبی از پرواز زنجان-تهران انجام شود این پرواز به صورت دائمی ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به پرواز زنجان-نجف عنوان کرد: قولهای برقراری این پرواز را از چارتر کننده گرفته‌ایم اما به دلیل برخی مشکلات که در تعمیر هواپیمای مورد نظر اتفاق افتاده این پرواز را به تاخیر انداخته است، یعنی موتوری که برای هواپیمای مورد نظر تعویض شده هنوز تست نهایی نشده است.

مدیر فرودگاه زنجان اظهار کرد: سعی می‌کنیم برای ایام محرم پرواز عتبات عالیات را برقرار کنیم، ما از لحاظ فرودگاه آماده برقراری این پروازها فقط منتظریم تا چارتر کننده نیز پای کار بیاید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجاج استان در قالب 5 پرواز از 29 شهریور ماه به زنجان برمی‌گردند/ تلاش برای برقراری پرواز زنجان-نجف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..