تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی جی 10 با چهار دوربین، ۳۱ شهریورماه معرفی خواهد شد

شرکت هواوی با انتشار یک تصویر جدید، معرفی میان‌رده جدید Maimang 6 (جی ۱۰) را در ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) تأیید کرده است.

بازار رقابت میان‌رده‌ها در نزدیک به پایان سال داغ‌تر می‌شود و شرکت هواوی در نظر دارد با یک محصول متفاوت، رقابت را به نفع خود تغییر دهد. شایعات تازه منتشرشده از توسعه یک گوشی با اسم Maimang 6 توسط هواوی خبر می‌دهند که مدتی پیش، جزئیاتی از این مدل با دریافت تأییدیه TENAA فاش شد.

Maimang 6

تصویر رسمی هواوی برای معرفی Maimang 6

شرکت هواوی، به‌تازگی با انتشار یک پوستر رسمی از معرفی میان‌رده جدیدش با نام Maimang 6 در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریورماه) خبر داده است. اگر مایل هستید تا از نام تجاری این محصول برای عرضه جهانی آن مطلع شوید، کافی است به رویه نام‌گذاری محصولات سری Maimang در خارج از بازار چین توجه کنید. آخرین عضو از این سری با نام Maimang 5 در چین معرفی شد و به‌عنوان عضوی از سری میان‌رده‌های G هواوی با نام هواوی جی ۹ پلاس در بازارهای دیگر عرضه شده است.

به همین جهت، انتظار می‌رود که گوشی میان‌رده Maimang 6 با نام هواوی جی ۱۰ در خارج از بازار چین به فروش برسد. از نظر عددی، عرضه هواوی جی ۱۰ با توجه به عرضه میت ۱۰ و پی ۱۰ در سال ۲۰۱۷ منطقی به نظر می‌رسد.

هواوی Maimang 6

تصویر فاش شده از Maimang 6 هواوی در TENAA

جدا از اینکه Maimang 6 با چه نامی در خارج از بازار چین به فروش خواهد رسید، این محصول به دلیل قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد؛ نسبت به سایر میان‌رده‌های بازار متمایز است. میان‏‌رده جدید هواوی Maimang 6 از یک نمایشگر کشیده با نسبت تصویر ۲ به ۱ استفاده می‌کند؛ در تیزر رسمی منتشرشده توسط هواوی به طراحی کشیده این مدل اشاره شده است.

درصورتی‌که گمانه‌زنی‌ها در مورد قابلیت‌های احتمالی Maimang 6 (یا هواوی جی ۱۰) صحت داشته باشند، این مدل اولین گوشی هواوی خواهد بود که از یک نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۲ به ۱ استفاده می‌کند.

 در حال حاضر، بیشتر گوشی‌های میان‌رده بازار به صفحه‏‌نمایش با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ مجهز شده‌اند و تعداد مدل‌هایی که از یک نمایشگر کشیده بهره می‌گیرد، بسیار کم است. البته پس از این گوشی، سری میت ۱۰ هواوی با نمایشگر کشیده معرفی خواهد شد؛ بااین‌حال، انتظار می‌رود تنها میت ۱۰ پرو با صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهرماه) معرفی شود. سایر مدل‌ها مانند میت ۱۰ لایت به نمایشگری با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ مجهز خواهد بود.

Maimang 6

تصویر فاش شده از Maimang 6 هواوی 

گوشی Maimang 6 از یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل استفاده می‌کند و شاتر دوگانه ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی، همچنین به یک دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز مجهز خواهد بود که برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری کاربرد خواهد داشت.

قلب تپنده Maimang 6، یک تراشه‌ی نامشخص هشت هسته‌ای است؛ هرچند گمان می‌رود یکی از تراشه‌های اختصاصی کرین هواوی، قدرت پردازشی میان‌رده جدید این شرکت را تأمین کند. Maimang 6 با ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه و یک باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپر ساعت ارائه خواهد شد و انتظار می‌رود سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا روی آن نصب شده باشد. در حال حاضر، جزئیات چندانی از قیمت این مدل ارائه نشده است؛ همچنین، مشخص نیست که میان‌رده جدید Maimang 6 چه زمانی وارد بازار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی جی 10 با چهار دوربین، ۳۱ شهریورماه معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..