تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم لاغری فوق‌العاده که ثروتمندان و تحصیل‌کرده‌ها سریع از آن نتیجه گرفته‌اند!

ثروتمندان و تحصیل‌کرده ها برای حفظ تناسب اندام کدام رژیم را رعایت می‌کنند؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از MedLinePlus، یک تیم از دانشمندان ایتالیایی جهت انجام این مطالعه به بازبینی رژیم‌های غذایی، درآمد و سطح تحصیلات نزدیک به ۱۹ هزار مرد و زن پرداخت.

محققان دریافتند که رژیم غذایی مدیترانه‌ای با کاهش ۶۰ درصد خطر بیماری قلبی و سکته مغزی در افراد پردرآمد و تحصیل‌کرده در ارتباط است. اما این قضیه در مورد افرادی که سطح تحصیلات یا درآمد پایین‌تری داشتند، مشابه نبود.

عادات سالم، مثل انجام ورزش و چک‌آپ‌های منظم و سیگار نکشیدن، در افراد پردرآمد شایع‌تر هستند. اما یافته‌های مطالعه حتی پس از به حساب آوردن این متغیرها و متغیرهای دیگری مثل وضعیت تأهل و شاخص توده بدنی (شاخصی برای ارزیابی چربی بر اساس قد و وزن) ثابت باقی ماندند.

ژوانی د گایتانو، مؤلف راهبر این مطالعه، گفت: «پول باعث دسترسی بیشتر افراد به غذاهای رژیم غذایی مدیترانه‌ای، مثل میوه و سبزیجات می‌شود. نتیجه اینکه افراد ثروتمند، مواد غذایی ضروری را به میزان کافی دریافت می‌کنند.»

این مطالعه در روز ۳۱ ژوئیه به صورت آنلاین در ژورنال بین‌المللی Epidemiology منتشر شد.

انتهای پیام/

رژیم مخصوص پولدارها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم لاغری فوق‌العاده که ثروتمندان و تحصیل‌کرده‌ها سریع از آن نتیجه گرفته‌اند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..