تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: نمی‌خواهم اردوی تیم ملی را به‌هم بزنم

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر الاهلی عربستان اظهار داشت: خیلی به بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون آنها قهرمانان واقعی هستند و مثل تیم بودند و همه با هم خودشان را حفظ کردند. در این شرایط طبیعی است که پاداش هم می‌رسد. آنها استحقاق این برد را داشتند. شاگردانم آنقدر خوب بازی کردند که حریف تحت تأثیر قرار گرفت. گلی هم که حریف به ثمر رساند روی یک حرکت فردی بود. به‌هر حال بازیکنانم با تمرکز تمام بازی کردند و این در حالی بود که یک بازیکن هم کمتر داشتیم و به نظرم سزاوار این پیروزی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تعویض‌هایش در دیدار مقابل الاهلی که نقش مهمی در برد پرسپولیس ایفا کرد، گفت: بازیکنان از همه مهم‌تر هستند و ما اینجا هستیم که به آنها کمک کنیم. با 10 نفره شدن تیم و همچنین شرایط جوی که وجود داشت شرایط کمی از دست‌مان خارج شد. همان‌طور که دیدید بعد از اخراج کامیابی‌نیا تعویض نداشتیم، چون می‌خواستم این تعویض‌ها را برای یک سوم پایانی مسابقه حفظ کنم. ما می‌دانستیم که برخی بازیکنان به لحاظ بدنی تخلیه می‌شوند، به همین خاطر تعویض‌های‌مان را نگه داشتیم. در آن بازی علیپور، مسلمان و احمدزاده چنین شرایطی برای‌شان به وجود آمد و منطقی بود که با دوندگی زیادی که داشتند به لحاظ بدنی تخلیه شوند.

برانکو همچنین خاطر نشان کرد: مهدی طارمی هم به لحاظ تاکتیکی عالی کار کرد و حتی در کنار ربیع‌خواه در پست هافبک دفاعی قرار گرفت و سوما را خنثی می‌کرد. در نیمه دوم هم که شایان مصلح به زمین آمد ما به دنبال استفاده از او برای سرزنی بودیم که توانست یک پنالتی برای پرسپولیس بگیرد و نقش مهمی داشت. در مجموع تیمم برنده شد و من به شاگردانم افتخار می‌کنم.

وی درباره اینکه تیم ملی کشورمان در مهرماه دو بازی دوستانه برگزار خواهد کرد و احتمالاً زمان برگزاری این دو بازی بین بازی رفت و برگشت پرسپولیس مقابل الهلال خواهد بود و آیا با این وجود بازیکنان ملی‌پوشش را در اختیار تیم ملی قرار خواهد داد یا خیر، تصریح کرد: در هر صورت نمی‌خواهم اردوی تیم ملی را به‌هم بزنم که در آینده من متهم شوم که تیم ملی خوب آماده نشده! بزرگ‌ترین افتخار این است که بازیکن برای تیم ملی کشورش بازی کند و طبیعی است اگر سرمربی تیم ملی بازیکنان را دعوت کند آنها به اردو خواهند رفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا برای بازی رفت مقابل الهلال جایگزینی برای کمال کامیابی‌نیا وجود دارد، گفت: بله همان‌طور که قبلاً هم گفتم ما امسال تیم‌مان را تقویت کردیم و گزینه‌های زیادی را برای جایگزینی او برخلاف سال گذشته داریم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه تیم پرسپولیس در مرحله گروهی هم با تیم الهلال هم‌گروه بوده است بازی با این تیم را چطور می‌بیند، خاطرنشان کرد: همین که الان ما با الهلال در این مرحله هستیم، دلیلی است که همه بدانند چقدر گروه ما سخت بوده است. از همان گروه، ما و الهلال به مرحله نیمه نهایی رسیده‌ایم، به همین خاطر می‌گویم گروه ما بسیار سخت بود.

وی در واکنش به این پرسش که وضعیت احمد نوراللهی و سیدجلال حسینی برای دیدار با الهلال چگونه است، گفت: تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا این دو بازیکن به ما اضافه شوند، نوراللهی هنوز مجوز بازی در لیگ برتر را ندارد، اما احتمالاً تا چهار الی پنج روز آینده مشکل او حل خواهد شد. جلال حسینی هم کشیدگی جزئی دارد که تلاش می‌کند خودش را به تیم برساند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گادوین منشا همواره در ترکیب پرسپولیس تأثیرگذار ظاهر شده است و چرا از او به‌عنوان بازیکن فیکس استفاده نمی‌شود، گفت: خوشبختانه امسال نیمکت ما قوی است. من فراموش کردم نام بشار رسن را هم بیاورم، اما وقتی این بازیکن به زمین می‌رود کاملاً کیفیت بازی را ارتقا می‌دهد. طبیعی است او بازیکن تیم ملی عراق است و چند جلسه بیشتر با ما تمرین نکرده است.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا لیگ را با تمام نفرات دنبال خواهد کرد و یا به بازیکنان اصلی خود در دیدار مقابل پیکان استراحت خواهد داد، عنوان کرد: ما امسال 11 بازیکن نداریم، 20 بازیکن فیکس داریم. ترکیب دیدار مقابل پیکان هم فردا مشخص خواهد شد، اما طبیعی است تغییراتی در ترکیب داشته باشیم.

وی در مورد اخراج کمال کامیابی‌نیا در دیدار مقابل الاهلی عربستان تصریح کرد: متأسفانه فوتبال است و این مسائل پیش می‌آید. کامیابی‌نیا هم خودش نمی‌خواست این اتفاق بیفتد، اما همان‌طور که گفتم فوتبال است و چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: نمی‌خواهم اردوی تیم ملی را به‌هم بزنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..