تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سختی‌های کار در صداوسیما از زبان رئیس

به گزارش مشرق، عبدالعلی علی عسکری در دیدار با آیت‌الله حسین مظاهری‌ اظهار داشت: صدا و سیما در ایران کار بسیار سختی دارد چرا که از یک سو باید تامین‌کننده نیازها و سلایق مختلف مردم باشد و از دیگر سو در مقابله با هجمه‌ها و تهدیدات دشمن بایستد.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی‌ افزود: فضای رسانه‌ای امروز بسیار پیچیده است، فضای مجازی و ماهواره‌ها جوی متفاوت را ایجاد کرده‌اند و رسانه ملی نیز برای حضور در عرصه مجازی اراده دارد، البته در این راستا برنامه ریزی صحیح و اصولی نیاز است و به زودی این اقدام عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه تولید سریال‌های با کیفیت باید اقدامات قابل توجهی انجام داد، خاطرنشان کرد: هنوز با نقطه مطلوب در این زمینه فاصله داریم اما در تلاش برای رسیدن به این اهداف قدم برمی‌داریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سختی‌های کار در صداوسیما از زبان رئیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..