تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار هواشناسی از احتمال طغیان رودخانه های فصلی

اداره کل هواشناسی هرمزگان امروز پنجشنبه با صدور اطلاعیه شماره 9 نسبت به احتمال طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها در استان به ویژه در مناطق غربی و شمالی هرمزگان در روزهای آینده هشدار داد.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: نقشه های هواشناسی بیانگر تاثیر و تقویت جریانات گرم و مرطوب جنوبی بر روی جنوب کشور، دامنه های جنوبی زاگرس و استان هرمزگان است که از امروز تا اواسط هفته آینده سبب ناپایداری وضعیت جوی در هرمزگان خواهد شد.

در این اطلاعیه اعلام شده است: در این مدت برای ارتفاعات و مناطق مستعد استان در ساعت های بعدازظهر و شب، رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران و رعد و برق، گاه تگرگ و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی هرمزگان در این اطلاعیه آورده است: در سایر نقاط استان که شرایط بارشی مهیا نیست با افزایش لحظه ای سرعت باد، بروز گرد و غبار و کاهش موقتی میدان دید افقی دور از انتظار نیست و دریا نیز در بعضی ساعات با افزایش بادهای جنوب شرقی متلاطم خواهد شد.

در این اطلاعیه اوج این ناپایداری ها طی امروز و فردا (23 و 24 شهریورماه) پیش بینی و اعلام شده است: با توجه به شرایط احتمال طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیلها به ویژه در غرب و شمال استان نیز وجود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار هواشناسی از احتمال طغیان رودخانه های فصلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..