تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی احتمال شهادت زائران ایرانی در حادثه ناصریه

مدیر عتبات سازمان حج و زیارت با اعلام اسامی مجروحان حادثه تروریستی ناصریه عراق گفت: اطلاع دقیقی از شهادت زائران ایرانی در دست نیست و همکاران ما در حال بررسی هستند.

محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام اسامی ۴ زائر ایرانی که در حادثه تروریستی عراق مجروح شدند اظهارکرد: حسین اکبرزاده (مدیر کاروان اعزامی از استان هرمزگان)، طیبه زحمتکش، کنیز زحمتکش و یک پسر بچه ۱۰ ساله به نام یاسین روشی عصر امروز در این حادثه مجروح شدند و در بیمارستانی در ناصریه عراق بستری هستند.

وی در پاسخ به این سوال که از سوی منابع عراقی اعلام شده ۳ زائر ایرانی در این حادثه به شهادت رسیدند آیا این خبر صحت دارد، گفت: همکاران ما در راه ناصریه هستند تا صحت و سقم ماجرا را بررسی کنند در حال حاضر اطلاعی درباره شهادت زائران ایرانی نداریم.

مدیر عتبات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: احتمال دارد این افراد متعلق به کاروان‌هایی باشند که به صورت آزاد به کشور عراق اعزام شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی احتمال شهادت زائران ایرانی در حادثه ناصریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..