تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای حکم حبس و تبعید برای 200 دستگیر شده در نزاع طایفه ای باغملک

فیروز کیان پور اتابکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک بیان داشت: افراد درگیر در نزاع طایفه ای روستای پتک جلالی باغملک به 2 سال حبس و 2 سال زندان Prison در خارج از استان محکوم شده اند، به این معنی که پس از گذراندن 2 سال حبس در یکی از زندان ها، در همان شهر 2 سال تبعید می شوند.

وی اتهام این افراد را متفاوت، اعم از شرکت در نزاع دسته جمعی، اخلال در نظم عمومی، حمل سلاح غیرمجاز، تخریب و تهدید عنوان کرد.

کیان پور با اشاره به دستگیری های جدید مرتبط با این پرونده تصریح کرد: علاوه بر 200 نفری که محکومیت آن ها قطعی شده، تعدادی از متهمان دستگیر و به زندان فرستاده شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک اذعان داشت: با دستگیری های اخیر توسط قرارگاه امنیتی ابوالفضل (ع)، رای های صادر شده و تحقیقاتی که در حال انجام است، همچنین اقدامات قضایی، انتظامی، سپاه و شورای تامین شهرستان و استان آرامش به صورت صد درصد در منطقه حاکم شده و در طول 3 ماه گذشته هیچگونه گزارشی مبنی بر درگیری، تخریب، تهدید و ضرب و جرح نداشتیم.

وی اظهار کرد: برای مردم این منطقه که در گذشته سال های سال در کنار یکدیگر زندگی می کردند، راهی به جز صلح و سازش و همزیستی مسالمت آمیز نیست.

فیروز کیان پور اتابکی با بیان اینکه در این درگیری ها 16 نفر کشته و خسارت های زیادی به اهالی وارد شده گفت: دلیل برجسته شدن این حوادث Accidents لابی ها و وجود افراد بانفوذ بوده است، وگرنه در حوادث دیگر همچون تصادفات رانندگی نیز ممکن است شاهد این تعداد کشته باشیم.

وی اولویت نخست برای پایان دادن به این درگیری ها را اعمال قانون Law دانست و اظهار داشت: تعدادی درخواست صلح و سازش را مطرح کرده اند، در حالی که در چنین مواقعی ابتدا دستگاه قضایی و انتظامی باید وظیفه قانونی خود را انجام دهند، زیرا اگر قانون حاکم نشود شاهد این حوادث خواهیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نامه سرگشاده نماینده حقوقی خانواده آتنا اصلانی به استاندار اردبیل

ناگفته های مردی که همسرش را با چاقو کشت و پسرش را خفه کرد

جزئیات قاتلی که صبح امروز در ملاء عام اعدام شد+عکس

نجات یک اعدامی با وساطت فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

نامه سرگشاده نماینده حقوقی خانواده آتنا اصلانی به استاندار اردبیل

اعتراف مرد همسایه به قتل پسر 11 ساله تهرانی همانند آتنا اصلانی+ فیلم گفتگو با پدر کودک و عکس

گفتگو با برادر ناتنی حمید صفت / من قصاص می خواهم + عکس

قتل عجیب و وحشتناک دختر ۵ ساله /حال برادر 4 ساله وخیم است

دوستی خطرناک یک مرد با مجرم خشن/مرد میهمان دسیسه شومی داشت + عکس

راز تلخ درخت اقاقیا حیاط بیمارستان / نفس های آخر مریم 18 ساله در مهربانی گمشد + عکس

قتل پسر فریدون کناری در جشن عروسی+ عکس

خواستگار دست و پا چلفتی، حلقه را درون رودخانه انداخت! + فیلم و عکس

مشتری عصبانی، خودروی بی ام و را جلوی دفتر نمایندگی آتش زد + فیلم و عکس

تعیین جایزه برای یافتن مرد چینی گمشده در مسجد سلیمان + عکس

آخرین دفاعیه شیشه‌ای‌ها از قتل دختر بی گناه

فیلم تصادف شدید در سلفچگان که 5 تن را کشت+ عکس

خرید و اجاره لوکس‌ترین خانه‌های نیاوران با نرم‌افزار آلونک خرید و اجاره لوکس‌ترین خانه‌های نیاوران با نرم‌افزار آلونک عرضه گلکسی نوت 8 در آمریکا آغاز شد عرضه گلکسی نوت 8 در آمریکا آغاز شد خرید و اجاره لوکس‌ترین خانه‌های پاسداران با نرم‌افزار آلونک خرید و اجاره لوکس‌ترین خانه‌های پاسداران با نرم‌افزار آلونک تاثیر مد سبز و بازیافت بر صنعت مد تاثیر مد سبز و بازیافت بر صنعت مد

به جای رنگ کردن مو برای رفع سفیدی از این روش استفاده کنید

عجيب ترين روش براي رفع دائم سفیدی مو

اخبار زیر را از دست ندهید:

7 حکم قطعی محکومیت محمود احمدی‌نژاد‌ ابلاغ شد حمله به خانم‌های چادری در تهران + عکس و گفتگو فیلم / درگیری هواداران پرسپولیس با هواداران الاهلی / مهدی طارمی دخالت کرد شب «بله برون» من و وحید خیلی کوتاه بود! / وقتی شوهرم به زندان رفت شرایط ثبت نام در سهام عدالت/ مهلت ثبت نام تا 30 شهریور فوری / حمید صفت قصاص می شود!/خانواده مقتول خواستار شد + عکس فیلم / سقوط اتوبوس به دره جاجرود / علت چه بود؟ جوان ترین وزیر زن امارات گینسی شد +عکس با زن دوست صمیمی ام ارتباط شیطانی گرفتم و یک دختر مرا به زندگی بازگرداند! سرقت خودرو حامل نوزاد +عکس خلبان پاراگلایدر مشگین شهری در سانحه هوایی جان باخت+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای حکم حبس و تبعید برای 200 دستگیر شده در نزاع طایفه ای باغملک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..