تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی 23 پایگاه جشن عاطفه‌ها در ایجرود

ساعت: 12:15 منتشر شده در مورخ: 1396/06/23 شناسه خبر: 1192744

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجرود خبرداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجرود از برپایی 23 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان این نهاد در شهرستان ایجرود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن سهرابی«مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجرود» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با اشاره بر اینکه جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس و به‌ منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در روزهای 23 و 24 شهریور و 19 مهرماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: 120 دانش آموز و دانشجوی ایجرودی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجرود قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها در استان زنجان به‌ منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند به صورت سالانه برگزار می‌شود، افزود: سال گذشته 30 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست شهرستان ایجرود درجشن عاطفه ها جمع آوری شد که امسال پیش بینی می شود این مبلغ به 50 میلیون تومان برسد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی ایجرود با اشاره بر اینکه جشن عاطفه‌ها امسال نیز مانند سنوات گذشته در روزهای 23 شهریور در پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)، و 24 شهریور ماه  در مصلی نماز جمعه شهر زرین آباد ایجرود 19 مهر در 65 مدرسه  این شهرستان  برگزار می‌شود، تصریح کرد: 23 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان این نهاد در ایجرود دایر است.

سهرابی با تاکید بر اینکه این کمک‌ها به‌ منظور تأمین هزینه‌های تحصیلی و تهیه کیف،کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد در قالب جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری می شود، ادامه داد: از مردم شریف و خیر شهرستان ایجرود کمال تشکر و قدرانی را دارم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجرود با بیان اینکه این آیین فرصتی است برای نشان دادن عشق ورزی به کسانی که نیازمند دستان گرم هم نوعانشان هستند، عنوان کرد:در آستانه سال تحصیلی جدید و شروع مدارس  علاوه بر دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد با شناسایی دیگر دانش آموزان نیازمند با کمک خیران و مردم نیکوکار شهرستان ایجرود در این صدد هستیم تا دانش آموزان سال تحصیلی بدون دغدغه ای را به امر تحصیل بپردازند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایجرود با بیان اینکه  با مشارکت مردم نیکوکار شهرستان در راستای تامین  نیازمندی‌های دانش آموزان بی بضاعت در آستانه شروع سال تحصیلی  جشن عاطفه‌ها امسال با شکوه تر برگزار می شود، گفت: هدف اصلی رفع مشکلات دانش آموزان نیازمنداست.

انتهای پیام/

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی 23 پایگاه جشن عاطفه‌ها در ایجرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..