تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و ضبط ۴ کیلوگرم موادمخدر گراس در بوکان

ساعت: 14:31 منتشر شده در مورخ: 1396/06/23 شناسه خبر: 1192713

در ادامه اجرای طرخ امنیت احتماعی در بوکان انجام شد؛

ماموران نیروی انتظامی بوکان در یک عملیات پیچیده موفق به کشف و ضبط بیش از ۴ کیلو ماده مخدر گراس در این شهرستان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، در ادامه مبارزه ماموران نیروی انتظامی بوکان با قاچاقجیان مواد مخدر شب چهار شنبه ۲۳ شهریور ماه  در یک عملیات پیچیده موفق به کشف و ضبط بیش از  ۴ کیلو ماده مخدر گراس در این شهرستان شدند.

در همین رابطه رئیس پلیس شهر بوکان در مصاحبه با خبرنگار کانی پرس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع پلیس با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد و افزود: در پاسخ به مطالبات مردم شریف بوکان و با همکاری و هماهنگی و اطلاع رسانی شهروندان تیم های عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان در راستای پاکسازی نقاط آلوده موفق شدند از یک نفر قاچاقچی توزیع کننده مواد مخدر مقدار ۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع گراس را قبل از هرگونه اقدام و توزیع در بین مصرف کنندگان کشف وضبط نمایند.
سرهنگ مجید محبعلی افزود با اطلاع رسانی بموقع مردم ، سوداگران مرگ از رسیدن به اهدافشان ناکام خواهد ماند.

وی در ادامه با قدرادنی از حسن همکاری شهروندان با پلیس درراستای مقابله با جرایم گفت: انتظاری که پلیس از شهروندان محترم دارداین است که اخبار موجود در حوزه مواد مخدر را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد ، انتقاد ،شکایات و یا تقدیر از عملکرد پلیس با شماره تلفن ۱۹۷ تماس حاصل فرمایند .

لازم به ذکر است طی هفته جاری و در دو عملیات جداگانه بیش از ۳۶ کیلو گرم ماده مخدر تریاک در محور های مواصلاتی بوکان توسط نیروی انتظامی این شهر کشف و ضبط و چندین نفر نیز دستگیر شدند.

اقدامات و تلاش نیروی انتظامی بوکان در مبارزه با سوداگران مرگ در این شهرستان رضایت مندی کلی مردم را به همراه داشته است.

انتهای پیام/خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و ضبط ۴ کیلوگرم موادمخدر گراس در بوکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..