تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز دور ششم نشست آستانه با حضور نمایندگانی از سازمان ملل در قزاقستان

ساعت: 14:37 منتشر شده در مورخ: 1396/06/23 شناسه خبر: 1192939

دور ششم نشست آستانه با حضور نمایندگانی از سازمان ملل در قزاقستان بر سر ایجاد چهارمین و آخرین منطقه عاری از درگیری در شمال سوریه آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  مهمترین موضوع مذاکره بین طرفین در نشست ششم آستانه گفت‌وگو بر سر ایجاد چهارمین و آخرین منطقه عاری از درگیری در شمال سوریه خواهد بود.

دیدار سران سه کشور ترکیه، روسیه و ایران به عنوان ضامن آتش بس به همراه نمایندگان دولت سوریه و مخالفان سوری با نشست کارگروه اجرایی آغاز به کار کرد. هیئتی از نمایندگان سازمان ملل نیز به اعضای کارگروه متشکل از نمایندگان نظامی، ترکیه، روسیه و ایران پیوسته اند.

تاکنون و طی نشست‌های قبلی سه منطقه عاری از درگیری در جنوب سوریه و مرز مشترک با اردن، قوطه شرقی و حمص تشکیل یافته است. به منظور تشکیل چهارمین منطقه عاری از درگیری در ادلب نیز مذاکرات ادامه خواهد داشت.

یک منبع آگاه با بیان اینکه مذاکرات علاوه بر تشکیل منطقه عاری از درگیری در ادلب، امضای اسناد مختلفی را در این زمینه نیز در پی خواهد داشت که تمامی پیش شرط های لازم برای امضای این اسناد تهیه شده اند.

به گفته این منبع آگاه در صورت موفقیت آمیز بودن مذاکرات و امضای اسناد مورد توافق گام بعدی تلاش برای انجام توافقات سیاسی خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز دور ششم نشست آستانه با حضور نمایندگانی از سازمان ملل در قزاقستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..