تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردی که مانع حل مشکلات است، بیاید استاندار شود؟

ساعت: 14:36 منتشر شده در مورخ: 1396/06/23 شناسه خبر: 1192834

اظهارات صریح و بی‌‌پرده سرپرست استاندار آذربایجان‌‌شرقی؛

شبستری خیابانی از احتمال حضور خدابخش در آذربایجان‌‌شرقی خبر داد و علت عدم قطعی شدن استانداری سید حسین هاشمی را عدم رضایت او عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، سعید شبستری طی مصاحبه‌‌ای با یکی از خبرنگاران تبریز به حواشی استانداری آذربایجان‌‌شرقی اشاره و گزینه‌‌های جایگزین جبارزاده رو مورد بررسی قرار داده است. او در این گفت‌‌وگو تلویحاً از گزینه‌‌ی اصلاح‌‌طلبان انتقاد و او را فرد نامناسبی برای تصدی پست استانداری معرفی کرده و گفته است احتمالا خدابخش استاندار آذربایجان‌‌شرقی شود.

بخش‌‌هایی از این گفت‌‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

«به احتمال زیاد آقای خدابخش استاندار شود. در موقعیت فعلی هم به نظر بنده بهترین گزینه است. هاشمی که استاندار تهران است قبول نمی‌کند استاندار آذربایجان‌شرقی شود؛ انگار پسرفت می‌کند.(....) قطعا یک عده که قبلا با استانداری جبارزاده مخالف بودند و کلی مشکل برایش درست کردند و حالا که رفته قدرش را بیشتر می‌دانند خواهند گفت مگر در داخل استان آدم نبود که استاندار اردبیل بخواهد بیاید اینجا... این بحث‌ها طبیعی است ولی با توجه به سوابقی که از خدابخش سراغ داریم، به نظر می‌رسد بتواند برنامه‌های گذشته استان را ادامه دهد و به سرانجام برساند. می‌دانیم که خدابخش هم‌راستا با ما است و به خاطر اختلاف سلیقه برنامه‌های پیش رو را ابتر نمی‌گذارد و همه چیز را به صفر نمی‌رساند؛ ضمن اینکه انگیزه تلاش و کوشش برای ارتقاء جایگاه استان را هم دارد. ... اگر او نشود چه کسی شود؟! آقای (....) که بین گزینه‌ها مطرح است و قبلا هم بوده کلی مشکل برای استان ایجاد کرده و خود مانعی برای حل برخی از مسائل استان به شمار می‌رود؛ حالا بیاید استاندار شود؟!!»

«ببینید من قصد ندارم مسئولیت‌های اجرایی و دولتی را ادامه دهم. قرارمان هم با دکتر جبارازده تا همینجا بود. قبلا وقتی مطرح می‌شد که دکتر جبارزاده روی یک گزینه تاکید دارد، بعضی‌ها فکر می‌کردند آن گزینه من هستم در حالی که تاکید دکتر جبارزاده هم روی آقای خدابخش بود...»

« من تا آنجایی که می‎توانستم و شرایط اجازه می‌داد خدمت کرده‌ام. بیش از این کاری از دستم برنمی‌آید. در این مدت سعی کردیم همه تنش‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی مبتلابه استان را مدیریت کرده و چندین سال پیاپی رتبه‌های برتر امن‌ترین استان‌های کشور را به نام آذربایجان‌شرقی ثبت کردیم. معمولا همه در مورد اتفاقاتی که افتاده و مدیریت شده صحبت می‌کنند اما اتفاقاتی که می‌توانست بیفتد و استان را دچار چالش‌های جدی کند و ما با همکاری همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و حمایت‌های شخص استاندار مانع وقوع این اتفاقات شدیم، نادیده گرفته می‌شوند...»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردی که مانع حل مشکلات است، بیاید استاندار شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..