تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح راه اصلی خلخال به فیروز آباد در استان اردبیل+تصاویر

ساعت: 14:42 منتشر شده در مورخ: 1396/06/23 شناسه خبر: 1192913

با حضور مسئولین کشوری وزارت راه و شهرسازی، جاده خلخال به فیروز آباد به افتتاح رسمی رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، با حضور عباس آخوندی وزیر راه شهرسازی، معاونین وزارت راه و استاندار و جمعی از نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی  پروژه راه اصلی 27 کیلومتر خلخال به فیروز آباد با اعتبار بالغ بر 430 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

آخوندی در این سفر  که با اتفاق معاون کل وزارت خانه شرکت کرده است در سخنانی در  جمع مسئولین استانی  افتتاح این جاده را تحقق آرزوی های مردم شهرستان خلخال عنوان وگفت: جاده خلخال کلور درام نیز پروژه سختی بوده و با شدت پیگیری خواهد تا تکمیل شود.

وزیر راه وشهرسازی  به راه آهن اردبیل میانه اشاره وگفت: تمامی قطعات این پروژه فعال است و با برنامه ریزی انجام شده از تمامی قطعات بازدید و اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

در ادامه  امیر امینی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت راه به اتفاق دکتر بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر درمجلس و فرماندار خلخال از محور خلخال به اسالم بازدید و برای تسریع در تکمیل این جاده قول مساعد داد.

معاون برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی  گفت: 19 کیلومتر از مسیر راه خلخال به اسالم در حوزه استان اردبیل امسال به پایان می رسد و 7 کیلومتر باقیمانده نیز درحال کار است و در حوزه گیلان نیز با تعامل مسئولین استان گیلان تلاش خواهیم کرد که حوزه گیلان نیز به وظایف خود در خصوص جاده خلخال به اسالم پایبند و پروژه به صورت راه اصلی مطلوب و مناسب برای تردد مردم دو استان آماده سازی شود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح راه اصلی خلخال به فیروز آباد در استان اردبیل+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..