تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاهده یک یوزپلنگ ماده و سه توله‌اش در پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم

ساعت: 12:26 منتشر شده در مورخ: 1396/06/23 شناسه خبر: 1192468

یک یوزپلنگ ماده و سه توله‌اش در پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم توسط محیط بانان جاجرمی مشاهده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم،رئیس اداره حفاظت محیط زیست جاجرم در گفتگو با خبرنگار ما از مشاهده و تصویر برداری از 4 قلاده یوزپلنگ ایرانی در پناهگاه میاندشت و پارک ملی ضامن آهو این شهرستان خراسان شمالی خبر داد.

موسوی گفت: ماموران محیط بانی اداره حفاظت محیط زیست جاجرم ساعت یک بامداد 20 شهریور ماه در حین گشت زنی در پناهگاه میاندشت و پارک ملی ضامن آهوی جاجرم در محل 'کال قازمه'در 2کیلومتری شمال محیط بانی 'دوشاخ' تعداد 4 قلاده یوز پلنگ را مشاهده کردند.


وی افزود: این 4 قلاده یوزپلنگ شامل یک قلاده یوز ماده و 3قلاده توله یوزپلنگ بودند که ماموران محیط بانی جاجرم موفق به تصویر برداری از 3قلاده توله یوز پلنگ شدند.


موسوی گفت : پناهگاه حیات وحش میاندشت و پارک ملی ضامن آهوی جاجرم یک از زیستگاه های مولد یوز و دارای حساسیت فوق العاده ای است که بارها تولید مثل و زاد ولد این گونه ارزشمند و در معرض انقراض دراین منطقه انجام شده است.

پایان خبر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاهده یک یوزپلنگ ماده و سه توله‌اش در پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..