تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاده رضی تا سه راه صحرا ۴ بانده می‌شود

جاده رضی تا سه راه صحرا ۴ بانده می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  عباس آخوندی عصر امروز در بازدید از جاده رضی تا سه راه صحرا اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی با توجه به مطالبه مردم بخش ارشق مشگین‌شهر چهار بانده کردن جاده رضی تا سه راه صحرا را در اولویت قرار می‌دهد تا این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به این که این پروژه چهار بانده کردن جاده رضی تا سه راه صحرا از اولویت بالایی برخوردار است افزود: با اتمام این پروژه گام بزرگی در جذب گردشگران داخلی و خارجی برداشته می‌شود و شاهد کاهش تصادفادت جاده‌ای نیز خواهیم بود.

وزیر راه و شهرسازی که در بدو ورود به رضی با استقبال باشکوه مردم ارشق روبه‌رو شد از قول مساعد برای ساماندهی جاده رضی تا سه راه صحرا خبر داد.

انتهای پیام/س

سفر وزیر راه به اردبیل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاده رضی تا سه راه صحرا ۴ بانده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..