تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میانگین سن کارمندان در شرکت های تکنولوژی

در فرهنگ بسیاری از کشورها، جوانی برابر است با خامی و بی‌تجربگی؛ اما غول‌های فناوری نظر متفاوتی دارند.

سیلیکون ولی به فرهنگ جوان‌گرایی شناخته شده است. در سال ۲۰۰۷ مارک زاکربرگ عقیده داشت که جوانان فقط باهوش‌تر هستند؛ اما در سال‌های اخیر تمایل به جذب کارمندان جوان‌تر، رشد چشم‌گیری داشته است. کارمندان مسن‌تر در اولویت جذب شرکت‌های تکنولوژی نبوده و حتی با خطر اخراج از کار مواجه شده‌اند. بنیان‌گذاران مسن‌تر استارتاپ‌ها نیز توسط اکثر صندوق‌های سرمایه‌گذاری رد شده‌اند.

اما سیلیکون ولی چقدر جوان است؟ آیا کلیشه جوان‌گرایی در شرکت‌های تکنولوژی، واقعا درست است؟

نمودار زیر میانگین سن کارمندان غول‌های اینترنتی آمریکا از جمله گوگل، اپل و فیسبوک را نشان می‌دهد. با این‌که شرکت‌هایی مانند AOL کمتر جوان‌گرا هستند یا بیشتر کارمندان HP بالاتر از ۴۰ سال دارند؛ اما بسیاری از کارمندان شرکت‌های تکنولوژی در دهه دوم زندگی خود هستند.

سن کارمندان غول های اینترنتی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میانگین سن کارمندان در شرکت های تکنولوژی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..