تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال اعزام پزشکان ایرانی به میانمار

۵۹۹۰۹۶

۷۴  بازدید

وزیر بهداشت گفت: در صورتیکه شرایط فراهم شود، علاوه بر ارسال خوراک و پوشاک به میانمار، در حوزه پزشکی و اقدامات درمانی و بهداشتی نیز آماده کمک به مسلمانان میانمار هستیم.

خبرگزاری تسنیم: سید حسن هاشمی در حاشیه دیدار با پزشکان ایثارگر دوران دفاع مقدس درخصوص اقداماتی که در جهت کمک به آسیب دیدگان میانمار شده است، اظهار داشت: در جهت کمک به آسیب دیدگان و مظلومان کشور میانمار، وزارت بهداشت با سازمانهای بین المللی گفتگوهایی داشته است و در این راستا نامه ای در جهت محکومیت اقدامات ظالمانه بر علیه مسلمانان میانمار به رئیس سازمان بهداشت جهانی و رئیس یونیسف ارسال کرده است، تا فرصتی ایجاد کنند که کمک‌های بشردوستانه ما ارسال شود.

وزیر بهداشت افزود: از سوی وزارت امور خارجه درصدد ارسال کمک‌های بیشتری هستیم و همچنین وزارت بهداشت و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در صورتی که شرایط فراهم شود، علاوه بر  خوراک و پوشاک، در حوزه پزشکی و اقدامات درمانی و بهداشتی نیز آماده کمک رسانی هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: وظیفه انسانی و دینی خود می‌دانیم که کمک‌های مردمی ایران را به مسلمانان میانمار برسانیم و جامعه پزشکی نیز آماده ارائه خدمات داوطلبانه هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال اعزام پزشکان ایرانی به میانمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..