تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تارتار: مقابل استقلال محکوم به برد هستیم

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره بازی این تیم برابر استقلال اظهار کرد: برای بازی فردا برابر استقلال محروم نداریم. مصدومان به شرایط ایده آل نرسیده اند اما می توانند در ترکیب تیم حضور داشته باشند.

او ادامه داد: در شرایطی به سر می بریم که محکوم به برد هستیم. نمی خواهیم از چالش بالای جدول جدا شویم. از این که استقلال به شهر جم می آید، خوشحال هستم. از ابتدای ورودم به این تیم، پیشکسوتان و مردم از من می خواستند تیم های بزرگ را به جم بیاورم. همان زمان به طرفداران گوش زد کردم اگر خوب بازی کنیم و خود را به سطح اول فوتبال کشور برسانیم، تیم های بزرگ خود به شهر ما می آیند.

تارتار ادامه داد: ممکن است تعدادی از هم شهری های ما از علاقمندان استقلال باشند اما توصیه می کنم فردا همه زردپوش در استادیوم حضور پیدا کنند وتیم پارس جنوبی را تشویق کنند.

** بیشتر بخوانید:

داور دیدار پارس جنوبی و استقلال تغییر نمی کند

خبر خوب براى آبى ها؛ زکى پور رسید/ ٥ مصدوم روى دست منصوریان

تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره انتخابش به عنوان مربی برتر لیگ در مرداد ماه خاطر نشان کرد: با زحمات کادرفنی، بازیکنان، هواداران و مدیریت باشگاه به این عنوان دست یافتم.

تارتار درباره حذف پارس جنوبی در جام حذفی تصریح کرد: سال اول حضور ما در لیگ برتر است و بیشتر تمرکز خود را برای حضور موفق در لیگ برتر گذاشته ایم.

انتهای پیام/

دیدار استقلال و پارس جنوبی فردا برگزار می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تارتار: مقابل استقلال محکوم به برد هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..